loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ برو راحت باش از سیاوش پالاهنگ چی بود و چی شد خدایی کسی اینجوریمثل من عاشقت میشد که دیوونه باشهاصن نی یکم حسی که بودممیخوام نباشه آره این آخراشهخب آخرش چی منو زخمی که میمونهرو دلمو خاطراتت خو

حسین بازدید : 85 چهارشنبه 16 مرداد 1398
متن آهنگ برو راحت باش از سیاوش پالاهنگ

چی بود و چی شد خدایی کسی اینجوری
مثل من عاشقت میشد که دیوونه باشه
اصن نی یکم حسی که بودم
میخوام نباشه آره این آخراشه
خب آخرش چی منو زخمی که میمونه
رو دلمو خاطراتت خوب باشه یادت
که چجوری به پای تو موندمو اصلا ندیدی واقعا ندیدی

دانلود آهنگ سیاوش پالاهنگ به نام برو راحت باش,دانلود آهنگ جدید سیاوش پالاهنگ به نام برو راحت باش لینک مستقیم,کد آهنگ پیشواز سیاوش پالاهنگ به نام برو راحت باش برای ایرانسل,دانلود ریمیکس سیاوش پالاهنگ به نام برو راحت باش,متن آهنگ سیاوش پالاهنگ به نام برو راحت باش,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,کد آهنگ پیشواز سیاوش پالاهنگ به نام برو راحت باش برای همراه اول,دانلود آهنگ سیاوش پالاهنگ به نام برو راحت باش با کیفیت 320,دانلود آهنگ بی کلام سیاوش پالاهنگ به نام برو راحت باش,


برو راحت باش مقصرش من بودم
که آخرش غمگین شد بزار هرچی که باید شه
برو راحت باش بزار تموم شن این روزا
مگه اولشم خوب بود بزار آخرشم بد شه

تکست آهنگ برو راحت باش از سیاوش پالاهنگ



تقصیر منه که زیادی به تو وابسته شدم
هرچی که بشه برو عشقم همه چی پای خودم

برو راحت باش مقصرش من بودم
که آخرش غمگین شد بزار هرچی که باید شه
برو راحت باش بزار تموم شن این روزا
مگه اولشم خوب بود بزار آخرشم بد شه

چی بود و چی شد خدایی کسی اینجوری
مثل من عاشقت میشد که دیوونه باشه
اصن نی یکم حسی که بودم
میخوام نباشه آره این آخراشه
خب آخرش چی منو زخمی که میمونه
رو دلمو خاطراتت خوب باشه یادت
که چجوری به پای تو موندمو اصلا ندیدی واقعا ندیدی

برو راحت باش مقصرش من بودم
که آخرش غمگین شد بزار هرچی که باید شه
برو راحت باش بزار تموم شن این روزا
مگه اولشم خوب بود بزار آخرشم بد شه


منبع  balmusic.ir


 







برچسب ها دانلود آهنگ سیاوش پالاهنگ به نام برو راحت باش دانلود آهنگ جدید سیاوش پالاهنگ به نام برو راحت باش لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز سیاوش پالاهنگ به نام برو راحت باش برای ایرانسل دانلود ریمیکس سیاوش پالاهنگ به نام برو راحت باش متن آهنگ سیاوش پالاهنگ به نام برو راحت باش دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز سیاوش پالاهنگ به نام برو راحت باش برای همراه اول دانلود آهنگ سیاوش پالاهنگ به نام برو راحت باش با کیفیت 320 دانلود آهنگ بی کلام سیاوش پالاهنگ به نام برو راحت باش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو