loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ اسیر دام تو شدم,    دانلود اهنگ ای عشق تموم زندگیمی تو,    دانلود آهنگ ای عشق تموم زندگیمی تو ریمیکس,    ریمیکس اهنگ ای عشق

حسین بازدید : 252 پنجشنبه 17 مرداد 1398

,    دانلود آهنگ اسیر دام تو شدم
,    دانلود اهنگ ای عشق تموم زندگیمی تو
,    دانلود آهنگ ای عشق تموم زندگیمی تو ریمیکس
,    ریمیکس اهنگ ای عشق تموم زندگیمی تو
,    ای عشق تموم زندگیمی تو پایه ثابت دیوونگیمی تو
,    ریمیکس ای عشق تموم زندگیمی تو
,    متن آهنگ ای عشق
,    کلیپ ای عشق تموم زندگیمی تو
,    ای عشق تموم زندگیمی تو پایه ثابت زندگیمی تو
,   

 

 

♪ اسیر دام تو شدم وحشی و رام تو شدم… 

♪ دوباره خام تو شدم عشق… 

♪ دلیل هر هم هم تو به جون خریدم غمتو. 

♪ آخ که چه گرمه دم تو اِی عشق تموم زندگیمی تو! 

♪ پای ثابت دیوونگیمی تو! 

♪ با تو شب و بیداریو دوست دارم اِی عشق 

♪ اِی عشق ای عشق تموم زندگیمی ، تو پای ثابت دیوونگیمی تو 

 

 

https://upmusics.com

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)








برچسب ها دانلود آهنگ اسیر دام تو شدم دانلود اهنگ ای عشق تموم زندگیمی تو دانلود آهنگ ای عشق تموم زندگیمی تو ریمیکس ریمیکس اهنگ ای عشق تموم زندگیمی تو ای عشق تموم زندگیمی تو پایه ثابت دیوونگیمی تو ریمیکس ای عشق تموم زندگیمی تو متن آهنگ ای عشق کلیپ ای عشق تموم زندگیمی تو ای عشق تموم زندگیمی تو پایه ثابت زندگیمی تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو