loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ اسیر دردم,    دانلودآهنگ ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم,    دانلود آهنگ محلی ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم,  &n

حسین بازدید : 333 پنجشنبه 17 مرداد 1398


,   
,    دانلود آهنگ اسیر دردم
,    دانلودآهنگ ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم
,    دانلود آهنگ محلی ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم
,    ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم امید جهان
,    دانلود اهنگ نمیچینم گلی از سجاد رزمجو
,    دانلود اهنگ اصلی نمیچینم گلی که خار داره دلبر
,    دانلود آهنگ نمیچینم گلی از محسن لرستانی
,    دانلود اهنگ سیارمو میگردم محسن لرستانی
,    اهنگ ظاهر شادی دارم اما اسیره دردم
,   
,   




 

♫♪♫ نمیچینم گلی که خار داره دلبر ♫♪ نگیرم دختری که یار داره دلبر ♫♪♫

♫♪♫ سیارم و میگردم کسی نمیدونه دردم ♫♪ ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم ♫♪♫

♫♪♫ سیارمو میگردم کسی نمیدونه دردم ♫♪ ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم ♫♪♫

♫♪♫ بیست و نه ساله که جون ایکنم و دربدرم ♫♪ مثل آیم بو مرده وای خماخوم پکرم ♫♪♫

♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪

دانلود آهنگ غمگین لری ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم سجاد رزمجو

♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪

♫♪♫ ای گل های بلالم بلال روزگارم ♫♪ ای گل های بلالم چه تهله روزگارم ♫♪♫

♫♪♫ دل دیوونمه دیوونه تر که ♫♪ عشق لیلی و مجنون بتر که ♫♪♫

♫♪♫ اگر شیرین رسی بی قصر خسرو ♫♪ دل فرهاد تش ز درودر که ♫♪♫

♫♪♫ سیارمو میگردم کسی نمیدونه دردم ♫♪ ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم ♫♪♫

 

 

http://shadabmusic.org

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 








برچسب ها دانلود آهنگ اسیر دردم دانلودآهنگ ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم دانلود آهنگ محلی ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم امید جهان دانلود اهنگ نمیچینم گلی از سجاد رزمجو دانلود اهنگ اصلی نمیچینم گلی که خار داره دلبر دانلود آهنگ نمیچینم گلی از محسن لرستانی دانلود اهنگ سیارمو میگردم محسن لرستانی اهنگ ظاهر شادی دارم اما اسیره دردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو