loading...

دانلود موزیک درخواستی

یادم میاد یه روزی بودیم کنار هم منو تو باهم بودیم نداشتیم دشمنی هم قرار بود با هم باشیم نزاری بری گلم منو تنها گذاشتی میون این همه درد  حالا با سیگارو الکل و غم  من دارم خاطراطتو دانلو

حسین بازدید : 49 شنبه 19 مرداد 1398

یادم میاد یه روزی بودیم کنار هم

منو تو باهم بودیم نداشتیم دشمنی هم

قرار بود با هم باشیم نزاری بری گلم

منو تنها گذاشتی میون این همه درد 

حالا با سیگارو الکل و غم 

من دارم خاطراطتو

دانلود اهنگ ,دانلود موزیک,کد آهنگ پیشواز یادت هست از محمداس ام ,دانلود آهنگ mp3 یادت هست از محمداس ام ,دانلود آهنگ یادت هست از محمداس ام ,متن آهنگ یادت هست از محمداس ام ,دانلود آهنگ یادت هست از محمداس ام بهمراه متن,آکورد آهنگ یادت هست از محمداس ام ,کد آهنگ پیشواز یادت هست از محمداس ام همراه اول,دانلود آهنگ یادت هست از محمداس ام به همراه متن,دانلود آهنگ زیبای یادت هست از محمداس ام ,تکست آهنگ یادت هست از محمداس ام ,تکست اهنگ,شعر آهنگ یادت هست از محمداس ام ,کد آهنگ پیشواز یادت هست از محمداس ام ایرانسل,دانلود آهنگ جدید یادت هست از محمداس ام ,دانلود اهنگ جدید,متن آهنگ,

 

 

میسازم ببین هرجا که میری 

میاد اسم من یادت میاد یه روزی بودی کنار من

ده بگو یادت هست تو بودی کنار من 

تو یه عاشق بودی که نداشتی هنرم

تو یه دل بسته بودی یه آدم بی رگ

من ازت عشق ساختم یه عشق بی نقص 

ده بگو یادت هست من هنوز یاد توام

بعد تو هر کی اومد از دل پیچوندم

بدون تو نمیتونم بمونم با هیچ کس 

بعد تو عاشقم عاشق مادرم

عاشقم عاشقم 

عاشق دلبستگیم

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود اهنگ دانلود موزیک کد آهنگ پیشواز یادت هست از محمداس ام دانلود آهنگ mp3 یادت هست از محمداس ام دانلود آهنگ یادت هست از محمداس ام متن آهنگ یادت هست از محمداس ام دانلود آهنگ یادت هست از محمداس ام بهمراه متن آکورد آهنگ یادت هست از محمداس ام کد آهنگ پیشواز یادت هست از محمداس ام همراه اول دانلود آهنگ یادت هست از محمداس ام به همراه متن دانلود آهنگ زیبای یادت هست از محمداس ام تکست آهنگ یادت هست از محمداس ام تکست اهنگ شعر آهنگ یادت هست از محمداس ام کد آهنگ پیشواز یادت هست از محمداس ام ایرانسل دانلود آهنگ جدید یادت هست از محمداس ام دانلود اهنگ جدید متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو