loading...

دانلود موزیک درخواستی

X دانلود آهنگ mp3 بهراد شهریاری دست خودم نبود X دانلود آهنگ شاد X دانلود آهنگ بهراد شهریاری دست خودم نبود X دانلود آهنگ زیبای بهراد شهریاری دست خودم نبود X دانلود آهنگ جدید به

حسین بازدید : 284 دوشنبه 28 مرداد 1398
X دانلود آهنگ mp3 بهراد شهریاری دست خودم نبود X دانلود آهنگ شاد X دانلود آهنگ بهراد شهریاری دست خودم نبود X دانلود آهنگ زیبای بهراد شهریاری دست خودم نبود X دانلود آهنگ جدید بهراد شهریاری دست خودم نبود با لینک مستقیم X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ جدید بهراد شهریاری دست خودم نبود X دانلود آهنگ کمیاب X دانلود آهنگ عاشقانه X بهراد شهریاری دست خودم نبود X متن آهنگ بهراد شهریاری دست خودم نبود X دانلود آهنگ محلی X کد آهنگ پیشواز بهراد شهریاری دست خودم نبود همراه اول X کد آهنگ پیشواز بهراد شهریاری دست خودم نبود X کد آهنگ پیشواز بهراد شهریاری دست خودم نبود ایرانسل X تکست آهنگ بهراد شهریاری دست خودم نبود X شعر آهنگ بهراد شهریاری دست خودم نبود X آکورد آهنگ بهراد شهریاری دست خودم نبود X متن آهنگ X دانلود ترانه بهراد شهریاری دست خودم نبود X دانلود آهنگ بهراد شهریاری دست خودم نبود بهمراه متن

متن آهنگ جدید بهراد شهریاری دست خودم نبود

دست خودم نبود که عاشقت شدم به خودم اومدم دیدم دیوونتم
وقتی عاشق بشی دلت میره براش حالت عوض میشه با حالته نگاهش

وجود من شدی یه جوری شد دلم وقتی صدام زدی

چه حالی داره به من بدی دستتو
وقتی پیشم باشی بپیچه عطر تو چه حالی داره بگم این حرفا رو به تو

چه حالی داره کنار تو زندگی تو که باشی خوبه حتی وابستگی
چه حالی داره تو هم این حستو بگی

شعر آهنگ جدید بهراد شهریاری دست خودم نبود

همه کسه منی تو واسه ی منی تو رو میخوام آخه عزیزه خواستنی
یه تیکه از منو وجود من شدی یه جوری شد دلم وقتی صدام زدی

دلت میره براش حالت عوض میشه با حالته نگاهش

چه حالی داره به من بدی دستتو
وقتی پیشم باشی بپیچه عطر تو چه حالی داره بگم این حرفا رو به تو

چه حالی داره کنار تو زندگی تو که باشی خوبه حتی وابستگی
چه حالی داره تو هم این حستو بگی







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 بهراد شهریاری دست خودم نبود دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ بهراد شهریاری دست خودم نبود دانلود آهنگ زیبای بهراد شهریاری دست خودم نبود دانلود آهنگ جدید بهراد شهریاری دست خودم نبود با لینک مستقیم دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ جدید بهراد شهریاری دست خودم نبود دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ عاشقانه بهراد شهریاری دست خودم نبود متن آهنگ بهراد شهریاری دست خودم نبود دانلود آهنگ محلی کد آهنگ پیشواز بهراد شهریاری دست خودم نبود همراه اول کد آهنگ پیشواز بهراد شهریاری دست خودم نبود کد آهنگ پیشواز بهراد شهریاری دست خودم نبود ایرانسل تکست آهنگ بهراد شهریاری دست خودم نبود شعر آهنگ بهراد شهریاری دست خودم نبود آکورد آهنگ بهراد شهریاری دست خودم نبود متن آهنگ دانلود ترانه بهراد شهریاری دست خودم نبود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو