loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ کلاهبردار ناصر عباسی ….. ♬♪♪♪ 🎵🎶🎵 ♪♪♪♬ ….. ای خدا می حال چتیه ⚕♫♬ می دلبر می دست چه شاکیه ⚕♫♬ همش منی دست وی قاطیه ⚕♫♬ عشق من و وی یه بازیه ⚕♫♬ رسم بی وفا زندگیه ⚕♫♬ ونی خشبختی

حسین بازدید : 67 جمعه 01 شهریور 1398

متن آهنگ کلاهبردار ناصر عباسی

….. ♬♪♪♪ 🎵🎶🎵 ♪♪♪♬ …..
ای خدا می حال چتیه ⚕♫♬
می دلبر می دست چه شاکیه ⚕♫♬
همش منی دست وی قاطیه ⚕♫♬
عشق من و وی یه بازیه ⚕♫♬
رسم بی وفا زندگیه ⚕♫♬
ونی خشبختی می خشیه یار جان ⚕♫♬
دل و دلدار من یار کلاهبردار من ⚕♫♬
دل و دلدار من یار بی حیای من ⚕♫♬
دل و دلدار من یار کلاهبردار من ⚕♫♬

X دانلود آهنگ شاد X دانلود آهنگ جدید ناصر عباسی کلاهبردار با لینک مستقیم X متن آهنگ X کد آهنگ پیشواز ناصر عباسی کلاهبردار همراه اول X متن آهنگ ناصر عباسی کلاهبردار X شعر آهنگ ناصر عباسی کلاهبردار X دانلود آهنگ غمگین X ناصر عباسی کلاهبردار X دانلود آهنگ عاشقانه X کد آهنگ پیشواز ناصر عباسی کلاهبردار X کد آهنگ پیشواز ناصر عباسی کلاهبردار ایرانسل X آکورد آهنگ ناصر عباسی کلاهبردار X دانلود ترانه ناصر عباسی کلاهبردار X دانلود آهنگ محلی X دانلود آهنگ ناصر عباسی کلاهبردار بهمراه متن X دانلود آهنگ جدید ناصر عباسی کلاهبردار X دانلود آهنگ کمیاب X دانلود آهنگ ناصر عباسی کلاهبردار X دانلود آهنگ زیبای ناصر عباسی کلاهبردار X دانلود آهنگ mp3 ناصر عباسی کلاهبردار X تکست آهنگ ناصر عباسی کلاهبردار

 


هی دوست ایمان امانامان های امان امان امان هاای
عزیز منی عشق منی دومه از من خیلی سری ⚕♫♬
توی رابطه خیلی سردی یار جان ⚕♫♬
تی خلق و خو هم وچگیه ⚕♫♬
ته حرف همش از سادگیه ⚕♫♬
غیر من تنی عزیز کیه یار جان ⚕♫♬
دل و دلدار من یار کلاهبردار من حال خرابه رفق ⚕♫♬
ای دوست ای خدا وی می همه چیه ⚕♫♬
بهترین همدم تنهاییه ⚕♫♬
این دلی کار به دلپه ایه ⚕♫♬
عاشقی دل مه جان دلبر برو می نفس می تاج ⚕♫♬
سر بوری مثل گل ومه پر پر ⚕♫♬

 

 

https://sevilmusic.com/article/3685/

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ جدید ناصر عباسی کلاهبردار با لینک مستقیم متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ناصر عباسی کلاهبردار همراه اول متن آهنگ ناصر عباسی کلاهبردار شعر آهنگ ناصر عباسی کلاهبردار دانلود آهنگ غمگین ناصر عباسی کلاهبردار دانلود آهنگ عاشقانه کد آهنگ پیشواز ناصر عباسی کلاهبردار کد آهنگ پیشواز ناصر عباسی کلاهبردار ایرانسل آکورد آهنگ ناصر عباسی کلاهبردار دانلود ترانه ناصر عباسی کلاهبردار دانلود آهنگ محلی دانلود آهنگ ناصر عباسی کلاهبردار بهمراه متن دانلود آهنگ جدید ناصر عباسی کلاهبردار دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ ناصر عباسی کلاهبردار دانلود آهنگ زیبای ناصر عباسی کلاهبردار دانلود آهنگ mp3 ناصر عباسی کلاهبردار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو