loading...

دانلود موزیک درخواستی

نذاشتی واسم هیچ راه برگشت جات میمونه همیشه رو قلبم من نبودم شبیه تو اصلا نمیخاستم که دل بکنی بری به هر کسی عاشقتم بگی دلخوشیشون واسه یه شب بشی هر کاری کردم تو م

حسین بازدید : 49 یکشنبه 03 شهریور 1398
مهم نبودش واسه تو حرفم نذاشتی واسم هیچ راه برگشت
جات میمونه همیشه رو قلبم من نبودم شبیه تو اصلا
نمیخواستم که دل بکنی بری به هر کسی عاشقتم بگی
دلخوشیشون واسه یه شب بشی هر کاری کردم تو مال خودم بشی
نه ندیدی خب چه وضیه خونه حال دلم الان بد پریشونه
دیگه نیست اونی که یه عمری عاشقش بوده
الان بری دلم تنگ میشه برا تو نباشی به چیزی انگیزه ندارم
داشتم طاقت اینهمه دوریتو اما طاقت گریه تو ندارم
دیگه رفتی الانو برگشتنتم با خدائه بی مرام اگه سر زدی تو اینورا برگرد پیش این عاشق
دوست داشتم که مال من باشه الان دلم تنگه اون خنده هاشه
صدای تو لالاییه برام پس بیا واسم بازم بخونش

 

چشمای تو یه دنیایی که دوسش دارم من با همه غرورش
اما یه طرف متنفرم ازت اما یه طرف عاشقتم
من اینجا دارم گریه میکنم تو به بد و خوبمون باشه بخند
مهم نبودش واسه تو حرفم نذاشتی واسم هیچ راه برگشت
جات میمونه همیشه رو قلبم من نبودم شبیه تو اصلا
نمیخواستم که دل بکنی بری به هر کسی عاشقتم بگی
دلخوشیشون واسه یه شب بشی هر کاری کردم تو مال خودم بشی
نه ندیدی خب چه وضیه خونه حال دلم الان بد پریشونه
دیگه نیست اونی که یه عمری عاشقش بوده
الان بری دلم تنگ میشه برا تو نباشی به چیزی انگیزه ندارم
داشتم طاقت اینهمه دوریتو اما طاقت گریه تو ندارم
twittmusic.ir







برچسب ها کد آهنگ پیشواز نذاشتی واسم هیچ راه برگشت جات میمونه همیشه رو قلبم برای ایرانسل دانلود آهنگ دانلود آهنگ بی کلام نذاشتی واسم هیچ راه برگشت جات میمونه همیشه رو قلبم دانلود آهنگ جدید نذاشتی واسم هیچ راه برگشت جات میمونه همیشه رو قلبم لینک مستقیم دانلود آهنگ نذاشتی واسم هیچ راه برگشت جات میمونه همیشه رو قلبم دانلود ریمیکس نذاشتی واسم هیچ راه برگشت جات میمونه همیشه رو قلبم متن آهنگ نذاشتی واسم هیچ راه برگشت جات میمونه همیشه رو قلبم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ نذاشتی واسم هیچ راه برگشت جات میمونه همیشه رو قلبم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز نذاشتی واسم هیچ راه برگشت جات میمونه همیشه رو قلبم برای همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو