loading...

دانلود موزیک درخواستی

X دانلود آهنگ بی کلام میخوای بری برو حالیت نیس پات موندم X دانلود آهنگ جدید میخوای بری برو حالیت نیس پات موندم لینک مستقیم X دانلود ریمیکس میخوای بری برو حالیت نیس پات موندم X دانل

حسین بازدید : 107 یکشنبه 03 شهریور 1398
X دانلود آهنگ بی کلام میخوای بری برو حالیت نیس پات موندم X دانلود آهنگ جدید میخوای بری برو حالیت نیس پات موندم لینک مستقیم X دانلود ریمیکس میخوای بری برو حالیت نیس پات موندم X دانلود آهنگ X کد آهنگ پیشواز میخوای بری برو حالیت نیس پات موندم برای همراه اول X متن آهنگ میخوای بری برو حالیت نیس پات موندم X دانلود آهنگ میخوای بری برو حالیت نیس پات موندم X کد آهنگ پیشواز میخوای بری برو حالیت نیس پات موندم برای ایرانسل X دانلود آهنگ میخوای بری برو حالیت نیس پات موندم با کیفیت 320 X دانلود آهنگ جدید
چشمات بستست هر کاری میکنم نمیبینی هستم

هر کاری میکنم دلت باهام جور شه انگار که حواست میخوای که دور شه

خاطراتم با تو کم نبود اون روزا حواست اصلا پرت نبود

هر چی که گذشت خورد شدم زیر پاهات

کاش میفهمیدی چقد حرف دارم با اون چشات

میخوای بری برو حالیت نیست پات موندم هر کاری کردی من بودم که پات موندم

میخوای بری برو همیشه توو قلب منی انقدر به یادتم فکر میکنم پیش منی



میخوای بری برو حالیت نیست پات موندم هر کاری کردی من بودم که پات موندم

میخوای بری برو همیشه توو قلب منی انقدر به یادتم فکر میکنم پیش منی

عاشقی کردم باهات بازم به فکرتم شبا تا صبح رو عکسات دارم اشک میریزم

منه احساسی آخ چه بی انصافی

میدونستم میری دستاتو ول کردم دورتر که میشدی هی هق هق کردم

از دلم رد شدی وای که چقد بد شدی

میخوای بری برو حالیت نیست پات موندم هر کاری کردی من بودم که پات موندم

میخوای بری برو همیشه توو قلب منی انقدر به یادتم فکر میکنم پیش منی

میخوای بری برو حالیت نیست پات موندم هر کاری کردی من بودم که پات موندم

میخوای بری برو همیشه توو قلب منی انقدر به یادتم فکر میکنم پیش منی

میخوای بری برو حالیت نیست پات موندم هر کاری کردی من بودم که پات موندم

میخوای بری برو همیشه توو قلب منی انقدر به یادتم فکر میکنم پیش منی

میخوای بری برو حالیت نیست پات موندم هر کاری کردی من بودم که پات موندم

میخوای بری برو همیشه توو قلب منی انقدر به یادتم فکر میکنم پیش منی

***

میخوای بری برو حالیت نیست پات موندم هر کاری کردی من بودم که پات موندم

میخوای بری برو همیشه توو قلب منی انقدر به یادتم فکر میکنم پیش منی

میخوای بری برو حالیت نیست پات موندم هر کاری کردی من بودم که پات موندم

میخوای بری برو همیشه توو قلب منی انقدر به یادتم فکر میکنم پیش منی

میخوای بری برو حالیت نیست پات موندم هر کاری کردی من بودم که پات موندم

میخوای بری برو همیشه توو قلب منی انقدر به یادتم فکر میکنم پیش منی

http://www.zarabanmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ بی کلام میخوای بری برو حالیت نیس پات موندم دانلود آهنگ جدید میخوای بری برو حالیت نیس پات موندم لینک مستقیم دانلود ریمیکس میخوای بری برو حالیت نیس پات موندم دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز میخوای بری برو حالیت نیس پات موندم برای همراه اول متن آهنگ میخوای بری برو حالیت نیس پات موندم دانلود آهنگ میخوای بری برو حالیت نیس پات موندم کد آهنگ پیشواز میخوای بری برو حالیت نیس پات موندم برای ایرانسل دانلود آهنگ میخوای بری برو حالیت نیس پات موندم با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو