loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ ازت فرار نمیکنم وقتی خودم مقصرم,    دانلود آهنگ بی دفاع مهدی یراحی 320,    این اخرین دفاعمه راضی ام از جرم خودم,    مهدی یر

حسین بازدید : 69 دوشنبه 04 شهریور 1398



,    دانلود اهنگ ازت فرار نمیکنم وقتی خودم مقصرم
,    دانلود آهنگ بی دفاع مهدی یراحی 320
,    این اخرین دفاعمه راضی ام از جرم خودم
,    مهدی یراحی بی دفاع 320
,    موزیک ویدیو بی دفاع مهدی یراحی
,    دانلود اهنگ زندانبان
,    آکورد آهنگ بی دفاع مهدی یراحی
,    دانلود اهنگ مهدی یراحی برای بخشیده شدن هرگز رها نمیکنم
,    اهنگ عاشق زندانبان شدم

,   

این آخرین دفاعمه راضیم از جرم خودم

از این که لحظه ی فرار عاشق زندانبان شدم

این آخرین دفاعمه پیش تو اقرار میکنم

اگه گناه عشق من دوباره تکرار میکنم

با خبرم از آخر هر ضربه ی نگاه تو

من پاک میشم تو تن آغوش بی گناه تو

دری که بستم رو خودم دوباره وا نمیکنم

برای بخشیده شدن هرگز دعا نمیکنم

ابد نوشتم رو تن این میله های انتظار

تا روز آخر جرممو هر روز یاد من بیار

آزاد نکن دیگه منو وقتی نمیتونم برم

ازت فرار نمیکنم وقتی خودم مقصرم

برای احساسم به تو یک عمر زندونی کمه

من بی دفاعم پیش تو این آخرین دفاعمه

دری که بستم رو خودم دوباره وا نمیکنم

برای بخشیده شدن هرگز دعا نمیکنم

این آخرین دفاعمه پیش تو اقرار میکنم

اگه گناه عشق من دوباره تکرار میکنم

 


 

 

دانلود آهنگ دوم - ( کیفیت خوب 128 )

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

 

 

https://www.jenabmusic.com







برچسب ها دانلود اهنگ ازت فرار نمیکنم وقتی خودم مقصرم دانلود آهنگ بی دفاع مهدی یراحی 320 این اخرین دفاعمه راضی ام از جرم خودم مهدی یراحی بی دفاع 320 موزیک ویدیو بی دفاع مهدی یراحی دانلود اهنگ زندانبان آکورد آهنگ بی دفاع مهدی یراحی دانلود اهنگ مهدی یراحی برای بخشیده شدن هرگز رها نمیکنم اهنگ عاشق زندانبان شدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو