loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ ازت خسته شدم امین گویا,    دانلود اهنگ امین گویا برگرد,    امین گویا ازت خسته شدم,    دانلود اهنگ امین گویا بنام حقته, 

حسین بازدید : 59 دوشنبه 04 شهریور 1398


,    دانلود اهنگ ازت خسته شدم امین گویا
,    دانلود اهنگ امین گویا برگرد
,    امین گویا ازت خسته شدم
,    دانلود اهنگ امین گویا بنام حقته
,    دانلود تمام اهنگ های امین گویا و صدف
,    دانلود اهنگ هایه امین گویا
,    دانلود تمام اهنگهای امین گویا و صدف
,    دانلود همه اهنگ های امین گویا و صدف
,    عکس امین گویا و صدف

,   

 

 

 

دیگه نگو ازت خسته شدم

دیگه نرو من لنگ توام

دیگه نرو لج نکن با خودت

چی بگم باز به معرفت خودم

 

تکست آهنگ ازت خسته شدم امین گویا

دیگه نگو ازت خسته شدم

دیگه نرو من لنگ توام

دیگه نرو لج نکن با خودت

چی بگم باز به معرفت خودم

بی تو چه وضعی واسه همیشه

من دلم میره واست از ریشه

غمام همیشه دنبالم میکنن

ولی جلوت میرسم حرفامو میخورم

من همینم همینی که پاچید

میگفت اگه بری پیشم یه روزی نباشی

بی تو کجا برم میگفت قول میدم

اما نبازیم حتی اگه از بازی زده شدیم

از لبامون عشق فقط بیا عطسه کنیم

 

http://sornamusic.ir

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ ازت خسته شدم امین گویا دانلود اهنگ امین گویا برگرد امین گویا ازت خسته شدم دانلود اهنگ امین گویا بنام حقته دانلود تمام اهنگ های امین گویا و صدف دانلود اهنگ هایه امین گویا دانلود تمام اهنگهای امین گویا و صدف دانلود همه اهنگ های امین گویا و صدف عکس امین گویا و صدف دانلود اهنگ ازت خسته شدم از امین گویا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو