loading...

دانلود موزیک درخواستی

زخمی تر از همیشه از درد دل سپردن سرخورده بودم از عشق در انتظار مردن با قامتی شکسته از کوله بار غربت در جستجوی مرحم راهی شدم زیارت رفتم برای گریه رفتم برای فریاد مرحم مراد من بود کعبه تو رو به من

حسین بازدید : 51 پنجشنبه 07 شهریور 1398

زخمی تر از همیشه از درد دل سپردن

سرخورده بودم از عشق در انتظار مردن

با قامتی شکسته از کوله بار غربت

در جستجوی مرحم راهی شدم زیارت

رفتم برای گریه رفتم برای فریاد

مرحم مراد من بود کعبه تو رو به من داد

ای از خدا رسیده ای که تمام عشقی

در جسم خالی من روح کلام عشقی

https://sarimusic.net/47630/%D8%B2%D8%AE%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%AF%D9%84-%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%86/

 

ای که همه شفایی در عین بی ریایی

پیش تو مثل کاهم تومثل کهربایی

هر ذره از دلم را با حوصله زدی بند

این چینی شکسته از تو گرفته پیوند

ای تکیه گاه گریه ای همصدای فریاد

ای اسم تازه ی من کعبه تو رو به من داد

من زورقی شکسته م اما هنوز طلایی

طوفان حریف من نیست وقتی تو ناخدایی

والاتر از شفایی از هر چه بد رهایی

ای شکل تازه ی عشق تو هدیه ی خدایی

با تو نفس کشیدن یعنی غزل شنیدن

رفتن به اوج قصه بی بال و پر پریدن

ای تکیه گاه گریه ای همصدای فریاد

ای اسم تازه ی من کعبه تو رو به من داد







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو