loading...

دانلود موزیک درخواستی

    من تو رو دارم هیچی نمیخوام کرب و بلاته آخر دنیام من نمیدونم چقدر تو خوبی هواتو کردم دم غروبی مهربون تر از بابامی تو همونی که میخوامی ته هر لطف و مرامی یه کلام آخه آقامی  آق

حسین بازدید : 89 چهارشنبه 13 شهریور 1398

 

 

من تو رو دارم هیچی نمیخوام کرب و بلاته آخر دنیام

من نمیدونم چقدر تو خوبی

هواتو کردم دم غروبی

مهربون تر از بابامی

تو همونی که میخوامی

ته هر لطف و مرامی

یه کلام آخه آقامی

 

آقامی همه ی دنیامی

به خدا رویامی همه جا باهامی

اربابم یاحسین اربابم

از همه سیرم از خودم حتی

دیگه بریدم از همه دنیا

گوشه ی هیئت دلم گرفته

دلم برای حرم گرفته

اسمتو که دم گرفتم

کربلا قدم گرفتم

دوست دارم عکسی که آقا

خودم از حرم گرفتم

آقامی همه ی رویامی

به خدا رویامی همه جا باهامی

اربابم یاحسین اربابم

حسرت من شد یک حرم آقا

با پدر و با مادرم آقا

غریق رحمت کن پدرم رو

داده نشونم راه حرم رو

چقدر از حرم شنیدم

از تو دلبرم شنیدم

اولین بار اسمتو از

لب مادرم شنیدم

آقامی همه ی دنیامی

به خدا رویامی همه جا باهامی

اربابم یاحسین اربابم

دانلود آهنگ با کیفیت 128

منبع ناکامان

 

 







برچسب ها متن من تو رو دارم هیچی نمیخوام جواد مقدم دانلود مداحی دانلود نوحه من تو رو دارم هیچی نمیخوام جواد مقدم دانلود من تو رو دارم هیچی نمیخوام جواد مقدم دانلود من تو رو دارم هیچی نمیخوام جواد مقدم مداحی متن نوحه من تو رو دارم هیچی نمیخوام جواد مقدم دانلود مداحی خوشکل من تو رو دارم هیچی نمیخوام جواد مقدم کد آهنگ پیشواز من تو رو دارم هیچی نمیخوام جواد مقدم همراه اول دانلود مداحی صوتی من تو رو دارم هیچی نمیخوام جواد مقدم دانلود مداحی زیبا من تو رو دارم هیچی نمیخوام جواد مقدم کد آهنگ پیشواز ایرانسل من تو رو دارم هیچی نمیخوام جواد مقدم دانلود مداحی من تو رو دارم هیچی نمیخوام جواد مقدم mp3 دانلود مداحی من تو رو دارم هیچی نمیخوام جواد مقدم صوتی دانلود مداحی من تو رو دارم هیچی نمیخوام جواد مقدم متن مداحی من تو رو دارم هیچی نمیخوام جواد مقدم دانلود نوحه دانلود سینه زنی من تو رو دارم هیچی نمیخوام جواد مقدم شعر مداحی من تو رو دارم هیچی نمیخوام جواد مقدم دانلود صوتی من تو رو دارم هیچی نمیخوام جواد مقدم شعر نوحه من تو رو دارم هیچی نمیخوام جواد مقدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو