loading...

دانلود موزیک درخواستی

    بی تو ای صاحب الزمان بی قرارم هر زمان از غم هجر تو من دل خسته ام هم چو مرغی بال و پر بشکسته ام کی شود آیی نظاره بر دل اندازی یارا بر دل خسته که دم سازی یارا ده مدال دیده با نیز عنا

حسین بازدید : 43 دوشنبه 18 شهریور 1398

 

 

بی تو ای صاحب الزمان
بی قرارم هر زمان
از غم هجر تو من دل خسته ام
هم چو مرغی بال و پر بشکسته ام
کی شود آیی نظاره بر دل اندازی یارا
بر دل خسته که دم سازی یارا
ده مدال دیده با نیز عنایت
به من از مهر و عشق بازی خدایا
یابن الحسن آقا بیا
ای تو شور عشق من
روشنی انجمن

www.zakerin.ir

 

بی تو در دام بلا افتاده ام
بر تو یارا جان و دل را داده ام
از فراق تو شده حال من خسته پریشان
کی می آیی منجی و سلطان امکان
عقده ها را وا کنی با یک نگر ای نور یزدان
بین چه کرده با دل من سوز هجران
یابن الحسن آقا بیا







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو