loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود مداحی این همه جا چرا اینجا محمود کریمی,    دانلود مداحی به سمت دریا تو میکشونی محمود کریمی,    دانلود نوحه محمود کریمی حسینم وا حسینم گفت و شنو

حسین بازدید : 270 جمعه 22 شهریور 1398


,    دانلود مداحی این همه جا چرا اینجا محمود کریمی
,    دانلود مداحی به سمت دریا تو میکشونی محمود کریمی
,    دانلود نوحه محمود کریمی حسینم وا حسینم گفت و شنودم
,    دانلود مداحی محمود کریمی حسینم وا حسین گفت و شنودم
,    دانلود مداحی سفر کردم به دنبال سر تو محمود کریمی
,    دانلود مداحی پیاده روی اربعین کریمی
,    حسینم واحسین گفت و شنودم محمود کریمی
,    متن نوحه به سمت دریا تو میکشونی
,    متن شعر به سمت دریا تو میکشونی

,   

https://sevilmusic.com/article/13029/

 

دانلود نوحه جدید محمود کریمی

برای دریافت مداحی ها روی کلمه Download کلیک کنید
دانلود نوحه روزای بی تو چه غمگینه محمود کریمی : Download

روزای بی تو چه غمگینه شبای بی تو چه سنگینه ♮ هر چی فراغه تو دلگیره خیال وصل تو شیرینه
یه روز میرسه که دامنت رو بگیرم که دامنت رو بگیرم ♮ خدا نکنه تو رو ندیده بمیرم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه ببار ای بارون محمود کریمی : Download

ببار ای بارون، ببار بر دلم گریه کن خون ببار ♮ در شب تیره چون زلف یار
بحر لیلی چو مجنون ببار ای بارون ♮ فدای غم های تو ♮ خون می چکد از چشمان تو ♮ بی تاب روی زیبای تو
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه سال به سال می گذره باز محرم میاد محمود کریمی : Download

می میرم از صدای تو، سر می ذارم به پای تو ♮ مردن عشق برای تو، رو خاک کربلای تو
سال به سال میگذره باز محرم میاد ♮ یک دهه عاشقی باز برام کم میاد
غمت چه شیرینه، سزای عشق اینه ♮ کاشکی بیاد نامه رسون از طرفت با بوی سیب
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه قربون چشم خیس بارونت آقا محمود کریمی : Download

قربون چشم خیس بارونت آقا ♮ میمیرم با دیدن پلک لرزونت آقا
شال سیاهت پرچم ماه غمه ♮ سینه ی پر درد من خیمه محرمه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه نسیم به پرچم می خوره محمود کریمی : Download

نسیم به پرچم میخوره ♮ چشام به زمزم میخوره ♮ برام تموم گریه هام
یه روز به دردم میخوره ♮ من با غم تو زنده میمونم ♮ با محرم تو زنده میمونم
پای پرچم تو زنده می مونم ♮ حسین، حسین، حسین
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه مستان سلامت میکنند محمود کریمی : Download

مستان سلامت میکنند جان را غلامت میکنند ♮ مستی ز جامت میکنند مستان سلامت میکنند •♭♯
مستان سلامت میکنند جان را غلامت میکنند ♮ مستی ز جامت میکنند مستان سلامت میکنند •♭♯
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه امشبی را شه دین در حرمش مهمان است محمود کریمی : Download

امشبی را شه دین در حرمش مهمان است ♮ ظهر فردا بدنش زیر سم اسبان است ♮ϟϟ
مکن ای صبح طلوع، مکن ای صبح طلوع ♮ یارب این بوی خوش از روضه جان می آید؟ ♮ϟϟ
یا نسیمی است کزان سوی جهان می آید؟ ♮ یارب این نور صفات از چه مکان می آید؟ ♮ عجب این قهقهه از حورِ جنان می آید! ♮
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه حسین سرباز ره دین بود محمود کریمی : Download

عمه بیا گمشده پیدا شده ♮ کنج خرابه شب یلدا شده ♮ آمده بابا از پی دختر ♮ الله اکبر الله اکبر
حسین سرباز ره دین بود ♮ عاقبت حق طلبی این بود
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه ای کشته فتاده به هامون محمود کریمی : Download

ای کشته ی فتاده به هامون ♮ حسین من، حسین من ♮ ای صید دست و پا زده در خون
حسین من، حسین من ♮ غریب مادر، حسین من، حسین من ♮ ای کشته ی فتاده به هامون ♮ حسین من، حسین من
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه قربون چشم خیس بارونت آقا محمود کریمی : Download

قربون چشم خیس بارونت آقا ♮ میمیرم با دیدن پلک لرزونت آقا
شال سیاهت پرچم ماه غمه ♮ سینه ی پر درد من خیمه محرمه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه برخیز علمدار رشید لشگر من محمود کریمی : Download

برخیز علمدار رشید لشکر من ♮ برخیز علمدار رشید لشکر من
بنگر که با داغت چه آمد بر سر من ♮ بنگر که با داغت چه آمد بر سر من
امیر سپاهم تویی تکیه گاهم ♮ برادر ابالفضل برادر ابالفضل
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه تو قیامت را قیامت می کنی محمود کریمی : Download

تو قیامت را قیامت می کنی ♮ بر امامان ھم امامت می کنی ♮ فوق ھر تعریف و ھر تفسیر تو
پاکتر از آیه ی تطھیر تو ♮ وصف تو کی با سخن کامل شود ♮ وحی باید بر قلم نازل شود
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه بعضی روزا فکر می کنم بار گناهم محمود کریمی : Download

بعضی روزا فکر می کنم بار گناهم ♮ کاری کرده با من که پیش تو روسیاهم
از خجالت بسته نگاهم ♮ درونم می سوزه از سوزش آهم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه حسین من بیا و این دل شکسته را بخر محمود کریمی : Download

حسین من بیا و این دل شکسته را بخر ♮ حسین من مسافر جا مانده را با خود ببر
آسمانی شده ام بی نشانی شده ام ♮ قد کمانی شده ام ارغوانی شده ام خسته حال و پیرم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه حسین عشق منی محمود کریمی : Download

ای حسین عشق منی حسین عشق منی حسین عشق منی حسین عشق منی
ای حسین عشق منی حسین عشق منی حسین عشق منی حسین عشق منی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه می زنم دم ز علمدار رشید حرم عشق محمود کریمی : Download

می زنم دم ز علمدار رشید حرم عشق ♮ شه با کرم عشق ♮ مه محترم عشق
صفای قدم عشق ♮ چکد از لب او بر لب پیمانه نم عشق ♮ همان شاه که باشد سر دوشش علم عشق
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه الا یا ایها ساقی محمود کریمی : Download

الا یا ایها ساقی الا یا ایها ساقی جوابی خواهش من را ♮ بده از جام مشتاقی شرابی مرد افکن را بریز از گوشه‌ی صهبا ♮ شرابی از خم بالا بریز از گوشه‌ی صهبا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه دختر شاه دینم محمود کریمی : Download

زینبم و دختر شاه و دینم ♮ نایبه ی امیر مومنینم ♮ اذن جهادم بده برادر ♮ الله اکبر الله اکبر
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه تو خیمه هنوز من سر لشکرتم محمود کریمی : Download

تو خیمه هنوز من سر لشکرتم ♮ بی تاب لب خشک اصغرتم ♮ من خواهرتم جای مادرتم ♮
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه نوای نینوا را دوست دارم محمود کریمی : Download

نوای نینوا را دوست دارم ♮ صدای اشنا را دوست دارم ♮ اگر جام بلا چشم یار است
من این جام بلا را دوست دارم ♮ اگر چه خارم و از خار کم تر ♮ گل باغ وفا را دوست دارم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه خیمه شد بر پا محمود کریمی : Download

خیمه شد بر پا دلشوره افتاده تو دل دختر زهرا ♮ حسین خیمه زده به کربلا غمش خیمه زده به قلب ما
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه سر زده ماه گریه ها محمود کریمی : Download

سر زده ماه گریه ها وای من ♮ فاطمه میزنه صدای وای من ♮ دلم شده مسافر کربلا
چه پر بلاست کربلا وای من ♮ صدای مسلم رسد از کوچه ها ♮ کوفه نیا کوفه نیا وای من
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه من تو دنیا سرگردونم محمود کریمی : Download

من تو دنیا سرگردونم کاش روزام و برگردونم ♮ برگردم به اون روزا که با یادش حالا گریونم
اگه بر گردم من میدونم و عشقت من میمونم و عشقت ♮ ما اذن از حیدر میگیریم ما با ذکرت پر میگیریم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه توی هفت آسمون یا حسین محمود کریمی : Download

توی هفت اسمون یا حسینه ولی ♮ اقامون میگه یا حسن ابن علی ♮ با تو کامل میشه دهه اولم ♮ یا حسن یا حسین ضربان دلم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه جسمت زخمی مانده بر خاک محمود کریمی : Download

ای دل ای دل ای دل ♮ جسمت زخمی مانده بر خاک ♮ از تیغ و نیزه ها صد چاک
مانده در روی زمین شاه مظلومان حسین ♮ نوحه خوانندم بیا در زمین کربلا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه یتیما با ظرف شیر محمود کریمی : Download

یتیما با ظرف شیر ♮ ساکت اند و سر به زیر ♮ غم رو شونه هاشون
اشک چشماشون روی گونه هاشون ♮ ناله می کنن از غم باباشون
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه منم کمترین بنده ی تو محمود کریمی : Download

منم کمترین بنده ی تو تو شاهی ♮ خدا خونمو پات بریزه الهی ♮ کسی رو به غیره تو آقا ندارم ♮
دلم رو اوردم بگم با تو هستم ♮ رو پات سر میزارم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه بگو کجایی آهای آبروی آبرو محمود کریمی : Download

بگو کجایی آهای ابروی ابرو کجایی ♮ دوازده ماه پی تو گشت ماه کوه به کوه بگو کجایی
دوباره مرغ تورا محرم دوباره کردس ارزو کجایی ♮ شب رقیه است ز روضه ی عموست گفتگو کجایی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانلود نوحه تو محرم میباره چشمامون محمود کریمی : Download

تو محرم میباره چشمامون ♮ نم اشکا از دل شیدامون ♮ تا اسمت میشکوفه رو لب هام ای اقاجون
دل من شده کودک خونه ی تو ♮ که میگیره همیشه بهونه ی تو ♮ اخه از کی بپرسه نشونه ی تو

 

 







برچسب ها دانلود مداحی این همه جا چرا اینجا محمود کریمی دانلود مداحی به سمت دریا تو میکشونی محمود کریمی دانلود نوحه محمود کریمی حسینم وا حسینم گفت و شنودم دانلود مداحی محمود کریمی حسینم وا حسین گفت و شنودم دانلود مداحی سفر کردم به دنبال سر تو محمود کریمی دانلود مداحی پیاده روی اربعین کریمی حسینم واحسین گفت و شنودم محمود کریمی متن نوحه به سمت دریا تو میکشونی متن شعر به سمت دریا تو میکشونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو