loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    آهنگ تو با این دل کندن کجا مهدی یراحی,    دانلود آهنگ مهدی یراحی بیا(ماه عسل),    دانلود آهنگ هوای تو مهدی یراحی ریمیکس,    دانلود آهنگ

حسین بازدید : 45 یکشنبه 24 شهریور 1398


,    آهنگ تو با این دل کندن کجا مهدی یراحی
,    دانلود آهنگ مهدی یراحی بیا(ماه عسل)
,    دانلود آهنگ هوای تو مهدی یراحی ریمیکس
,    دانلود آهنگ برای تو مهدی یراحی 320
,    متن آهنگ بیا تا پیدا شم مهدی یراحی
,    دانلود آهنگ مهدی یراحی هوای تو
,    آکورد هوای تو مهدی یراحی
,    دانلود آهنگ مهدی یراحی بیا که من از تو خسته ترم
,    سازش مهدی یراحی

,   

بیا تا پیدا شم ! توباش تا من باشم
هنوز میشینم به هوای دیدن تو ..
تو با این دل کندن کجا ؟ رفتی بی من بگو
نزدیکم به شب رسیدن تو ..
بیا که رها شم از این همه درد
که صدا شم از این شب سرد
که تموم بشه فاصله ها
بیا که من از تو خسته ترم که من از من بی خبرم ..
به هوای خونه بیا
تا پیدا شم ! توباش تا من باشم ..
هنوز میشینم به هوای دیدن تو
تو با این دل کندن کجا ؟ رفتی بی من بگو ..
نزدیکم به شب رسیدن تو

 

 

 

www.myfaza2music.net

 







برچسب ها آهنگ تو با این دل کندن کجا مهدی یراحی دانلود آهنگ مهدی یراحی بیا(ماه عسل) دانلود آهنگ هوای تو مهدی یراحی ریمیکس دانلود آهنگ برای تو مهدی یراحی 320 متن آهنگ بیا تا پیدا شم مهدی یراحی دانلود آهنگ مهدی یراحی هوای تو آکورد هوای تو مهدی یراحی دانلود آهنگ مهدی یراحی بیا که من از تو خسته ترم سازش مهدی یراحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو