loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ تو که بالا بلا داری,    تو که از من گریزونی پیش چشمم نمی مونی,    دانلود آهنگ ایرج در فیلم قصر زرین,    ارزوی جان من ایرج,&

حسین بازدید : 5659 جمعه 29 شهریور 1398


,    دانلود آهنگ تو که بالا بلا داری
,    تو که از من گریزونی پیش چشمم نمی مونی
,    دانلود آهنگ ایرج در فیلم قصر زرین
,    ارزوی جان من ایرج
,    دانلود اهنگ از دامن کوه بلند ایرج
,    متن چون عمر من گذری ،قربون اون گذشتنت
,    ایرج چون عمر من
,    اهنگ ایرج در فیلم قصر زرین

چون عمر من گذری
قربون اون گذشتنت
از دستم دل میبری
با رقص چین دامنت
روی لپات شرر داری
گل لاله بیابونی
روی لبهات شکر داری
عسلی یا نمکدونی
تو که از من گریزونی
پیش چشمم نمیمونی
به گمونم پری زادی
بگو اخر که چی میشد
بجای وعده های خود
که به من بوسه می دادی

تو که بالا بلا داری
تو که ناز و ادا داری
رخ زیبا چرا پوشی
تو مگر رونما داری
چه شود یار من باشی
تو که چون لاله شادابی
چه شود ماه من گردی
تو که جادوی مهتابی
آرزوی جان منی
عشق مرا باور کن
یار توام یکسره با خوب وبد من سر کن

 

 

 


http://iranmusicc.com







برچسب ها دانلود آهنگ تو که بالا بلا داری تو که از من گریزونی پیش چشمم نمی مونی دانلود آهنگ ایرج در فیلم قصر زرین ارزوی جان من ایرج دانلود اهنگ از دامن کوه بلند ایرج متن چون عمر من گذری ،قربون اون گذشتنت ایرج چون عمر من اهنگ ایرج در فیلم قصر زرین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو