https://www.darvishmusic.com

مثبتارو میگیرم منفیارو بیرون میکنم آی دارم آتیش میگیرم بذارین دوش بگیرم
من از دوریش میمیرم بیارینش ببینم

وای دارم آتیش میگیرم دارم آتیش میگیرم دارم آتیش میگیرم
وای دارم آتیش میگیرم دارم آتیش میگیرم دارم آتیش میگیرم وای وای بگو

شعر آهنگ جدید ماهان زد مست مستم

من خودم شخصا پای حرف که میزنم هستم بد پایه ی دنسم ولی دستو پاهامو بستن
وای خیلی الان مستم رد دادم شدید رسما دست بالای دست هست ولی من دست همرو بستم

من مربوط به آینده ام واسه همین مومیاییم کردن

چون مغرورو یه دنده ام مثه یه شیر درندم فقط برگه برنده ام اینه که خیلی میخندم
اصنم خالی نمیبیندم خبراش پیچیده تو لندن من مربوط به آینده ام واسه همین مومیاییم کردن
با وکیوم تا گردن دنبالم میگردن همشونو دیوونه کردم نمونده چیزی که بگم نه

مست مستم الان پیک به دستم الان رو مود دنسم الان میخوام بدنسم باهات بیا

مست مستم الان پاره هستم الان رو مود لمسم الان بیا بلمست آها