loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ دریا نترسانم که من درقلب تو جان میدهم,    از دریا نترسانم که من درقلب تو جان میدهم,    دانلود اهنگ از دریا نترسانم,    دانل

حسین بازدید : 61 شنبه 30 شهریور 1398


,    دانلود اهنگ دریا نترسانم که من درقلب تو جان میدهم
,    از دریا نترسانم که من درقلب تو جان میدهم
,    دانلود اهنگ از دریا نترسانم
,    دانلود اهنگ از دریا نترسانم ریمیکس
,    دانلود آهنگ از دریا نترسانم از محسن ابراهیم زاده
,    رضا بهرام از دریا نترسانم
,    دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم
,    دانلود اهنگ این عشق شد زندان من
,    مغرور نشو جانان من ریمیکس

,   

 

در نگاهت لیلی خود پیدا نکردم با خجالت از چشم تو گلایه کردم
از خود چه بیخود میکند نگاه تو هی میبرد صبر مرا
مجنونتم ای همنشین لیلی من یک دم ببین حال مرا
از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم
دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم هی
مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست
من که به تو رو میزنم تنها به شوق دیدن تو
دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه مرا با خود نبردی
دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه مرا با خود نبردی

دانلود آهنگ رضا بهرام دیوانه

این حس شد زندان من این درد شد درمان من رویای تو پایان ندارد
قلبم بلند پرواز شد از چشم تو آغاز شد ترسی از این طوفان ندارد
از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم
دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم هی
مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست
من که به تو رو میزنم تنها به شوق دیدن تو
دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه مرا با خود نبردی
دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه مرا با خود نبردی

 

http://tabamusic.com/

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ دریا نترسانم که من درقلب تو جان میدهم از دریا نترسانم که من درقلب تو جان میدهم دانلود اهنگ از دریا نترسانم دانلود اهنگ از دریا نترسانم ریمیکس دانلود آهنگ از دریا نترسانم از محسن ابراهیم زاده رضا بهرام از دریا نترسانم دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم دانلود اهنگ این عشق شد زندان من مغرور نشو جانان من ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو