loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ من که برات میمیرم,    اهنگ تو قلب من دیگه جایی نداری,    دانلود اهنگ دیره واسه بیقراری تو دلم جایی نداری,    ریمیکس کاری به

حسین بازدید : 107 شنبه 30 شهریور 1398



,    دانلود آهنگ من که برات میمیرم
,    اهنگ تو قلب من دیگه جایی نداری
,    دانلود اهنگ دیره واسه بیقراری تو دلم جایی نداری
,    ریمیکس کاری به کارم نداری سامان جلیلی
,    اکورد اهنگ کاری به کارم نداری سامان جلیلی
,    دانلود اهنگ تو قلب من دیگه جایی نداری
,    دانلود اهنگ دیگه جایی نداری باید تنهام بذاری
,    دانلود اهنگ دیره واسه بی قراری تو دلم جایی نداری
,    اهنگ میگی کاری نداری با دل من عزیزم

 

 

کاری به کارم نداری هی سرکارم میذاری
من که برات میمیرم بگو چرا دوسم نداری
چی آوردی به روزم بگو تا کی باید بسوزم
بگو باهام میمونی حتی واسه یه روزم
دیگه تو قلبم دیگه جایی نداری
هی بلا سرم میاری
من که برات میمیرم بگو چرا منو دوس نداری
از این و اون شنوفتم تو یه یاری دیگه داری
اگه بازم بیای سراغم منت سرم میذاری


سرتو بذار رو شونم تا آروم بگیره جونم
میخوام برات عزیزم از ته دل بخونم
بگم میدونی بی تو سیاهه روزگارم
ختم کلوم حرفام جز تو کسی ندارم
بازم میگی تو قلبم دیگه جایی نداری
هی بلا سرم میاری
من که برات میمیرم بگو چرا منو دوس نداری
از این و اون شنوفتم تو یه یاری دیگه داری
اگه بازم بیای سراغم منت سرم میذاری


میگی تو قلبم دیگه جایی نداری
هی بلا سرم میاری
من که برات میمیرم بگو چرا منو دوس نداری
از این و اون شنوفتم تو یه یاری دیگه داری
اگه بازم بیای سراغم منت سرم میذاری

 

https://naslemusic.com

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ من که برات میمیرم اهنگ تو قلب من دیگه جایی نداری دانلود اهنگ دیره واسه بیقراری تو دلم جایی نداری ریمیکس کاری به کارم نداری سامان جلیلی اکورد اهنگ کاری به کارم نداری سامان جلیلی دانلود اهنگ تو قلب من دیگه جایی نداری دانلود اهنگ دیگه جایی نداری باید تنهام بذاری دانلود اهنگ دیره واسه بی قراری تو دلم جایی نداری اهنگ میگی کاری نداری با دل من عزیزم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو