loading...

دانلود موزیک درخواستی

بارونه بیرون من بازم تنهام سردمه بی تو دستاتو میخوام حال من بد شد در و روم بستی میدونم الان تو هم فکر من هستی بارونه بارونه بارونه باز شدم دیوونت دیوونه بارونه بارونه بارونه باز شدم دیوونت دیوونه

حسین بازدید : 42 یکشنبه 31 شهریور 1398

بارونه بیرون من بازم تنهام سردمه بی تو دستاتو میخوام

حال من بد شد در و روم بستی میدونم الان تو هم فکر من هستی

بارونه بارونه بارونه باز شدم دیوونت دیوونه

بارونه بارونه بارونه باز شدم دیوونت دیوونه

کاش دل تنگ من میشد نیستی من سردمه بی تو

من همونم که توو بارون داد به دستات زندگی شو

   کاش دل تنگ من میشد نیستی من سردمه بی تو

 

https://www.jenabmusic.com

 

من همونم که توو بارون داد به دستات زندگی شو

من بودمو درای بسته میوفتم من یاد حرفت

گفتی برای من این زندگی بی تو عذابه محضه

اگه هر روز نبودم خواستم دلت تنگ واسه من شه

بشه تنگ واسه من فقط

فقط برای من

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )







برچسب ها دانلود اهنگ من بازم تنهام سردمه بی تو دانلود اهنگ کاش دلت تنگ من میشد نیستی من سردمه بی تو اهنگ جدید علیشمس سردمه بی تو دانلود اهنگ جدید علیشمس سردمه بی تو دانلود آهنگ سردمه بی تو کیمیا دانلود اهنگ بارونه بارونه بارونه باز شدم دیوونت دیوونه متن اهنگ سردمه بی تو دانلود موزیک ویدیو سردمه بی تو دانلود اهنگ کاش دلت تنگ من میشد کیمیا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو