loading...

دانلود موزیک درخواستی

وقتی که بغض تو گلومهاون واسم دل نگرونهشماها که دیگه قصه ی عشق من و اونو می دونینشماها که واسه دل عاشق من دارین می خونینشماها که دیگه قصه ی عشق منو می دونینشماها که واسه دل عاشق من دارین می خونیننانی ج

حسین بازدید : 41 دوشنبه 01 مهر 1398

وقتی که بغض تو گلومه
اون واسم دل نگرونه
شماها که دیگه قصه ی عشق من و اونو می دونین
شماها که واسه دل عاشق من دارین می خونین
شماها که دیگه قصه ی عشق منو می دونین
شماها که واسه دل عاشق من دارین می خونین
نانی جون من ، عشق منه ، ساز منه
نانی دنیای کوچیک منو راز منه
نانی رویای هر روز و شبو تنهاییام
نانی پروانه ی خوشرنگ آواز منه
نانی جون من ، عشق منه ، ساز منه
نانی دنیای کوچیک منو راز منه
نانی رویای هر روز و شبو تنهاییام
نانی پروانه ی خوشرنگ آواز منه


اونکه اسمش با من آشناترین ….. نازنینه
هنوزم عطر نفسهاش دلنشین ….. نازنینه ، نازنینه
آره انگار اسم اونم ….. نازنینه
نانی جون من ، عشق منه ، ساز منه
نانی دنیای کوچیک منو راز منه
نانی رویای هر روز و شبو تنهاییام
نانی پروانه ی خوشرنگ آواز منه
نانی جون من ، عشق منه ، ساز منه
نانی دنیای کوچیک منو راز منه
نانی رویای هر روز و شبو تنهاییام
نانی پروانه ی خوشرنگ آواز منه
شماها که دیگه قصه ی عشق من و اونو می دونین
شماها که واسه دل عاشق من دارین می خونین
شماها که دیگه قصه ی عشق منو
شماها که واسه
نانی جون من ، عشق منه ، ساز منه
نانی دنیای کوچیک منو راز منه
نانی رویای هر روز و شبو تنهاییام
نانی پروانه ی خوشرنگ آواز منه
نانی جون من ، عشق منه ، ساز منه
نانی دنیای کوچیک منو راز منه
نانی رویای هر روز و شبو تنهاییام
نانی پروانه ی خوشرنگ آواز منه
نانی جون من ، عشق منه ، ساز منه
نانی دنیای کوچیک منو راز منه
نانی رویای هر روز و شبو تنهاییام
نانی پروانه ی خوشرنگ آواز من

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 

https://artmusics.net/نانی-از-گروه-پارت-آلبوم-ورود-ممنوع







برچسب ها کد پیشواز شماها که واسه دل عاشق من دارین میخونین ایرانسل کد پیشواز شماها که واسه دل عاشق من دارین میخونین همراه اول دانلود آهنگ شماها که واسه دل عاشق من دارین میخونین متن و شعر آهنگ شماها که واسه دل عاشق من دارین میخونین دانلود آهنگ شماها که واسه دل عاشق من دارین میخونین با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید شماها که واسه دل عاشق من دارین میخونین لینک مستقیم دانلود ریمیکس شماها که واسه دل عاشق من دارین میخونین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو