loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ دل دیگه این چیزا حالیش نمیشه,    دانلود اهنگ دله دیگه این چیزا حالیش نمیشه صالح صالحی,    آهنگ قبوله صالح صالحی,    آهنگ قب

حسین بازدید : 59 سه شنبه 02 مهر 1398



,    دانلود اهنگ دل دیگه این چیزا حالیش نمیشه
,    دانلود اهنگ دله دیگه این چیزا حالیش نمیشه صالح صالحی
,    آهنگ قبوله صالح صالحی
,    آهنگ قبوله از صالح صالحی ریمیکس
,    صالح صالحی قبوله
,    دله دیگ این چیزا حالیش نمیشه
,    اهنگ طفلی دلم
,    آهنگ دله دیگه این چیزا حالیش نمیشه
,    دانلود آهنگ های صالح صالحی

,   

اصلاً من هیچ! بگو، آخه دلت چی؟●♪♫
کاشکی میشد؛ گرفتارِ دلم شی…●♪♫
مگه یادت رفته؛ رفتی، برگردی؟●♪♫
عاقل بودم… تو؛ دیوونه ام کردی! دیوونه ام کردی!●♪♫
آخه طفلی؛ دل، آروم نمیشه… مونده پیشت…●♪♫
می خوام بگم برگرد؛ ولی روم نمیشه!●♪♫
دل میره سمتِ هر کسی؛ رونده میشه!●♪♫

شعر : میلاد فلاح
دله دیگه… این چیزا؛ حالیش نمیشه!●♪♫
هزار تا حرف؛ توو دلمه… این یکیشه!●♪♫
چی کار کنم؟! چشمای تو؛ زندگیشه…●♪♫
به آب وُ آتیش بزنم؛ قبوله؟!●♪♫
از همه دل بکنم؛ قبوله؟!●♪♫
امون از دستِ تو… دلشوُ بسته تو…●♪♫


عاشقِ دربستِ تو؛ عزیزم…●♪♫
عالم وُ آدموُ؛ کُشته چشمات!●♪♫
نمی دونم چیه؛ پشتِ چشمات..!●♪♫
بدجوری دلبری…●♪♫
دلوُ؛ بد می بری! بعد ازش می گذری… عزیزم! آی عزیزم!●♪♫
آخه طفلی؛ دل، آروم نمیشه… مونده پیشت…●♪♫
می خوام بگم برگرد؛ ولی روم نمیشه!●♪♫
دل میره سمتِ هر کسی؛ رونده میشه!●♪♫

ملودی ، تنظیم قطعه ، میکس و مستر : محمد لطفی
دله دیگه… این چیزا؛ حالیش نمیشه!●♪♫
هزار تا حرف؛ توو دلمه… این یکیشه!●♪♫
چی کار کنم؟! چشمای تو؛ زندگیشه…●♪♫
آخه طفلی؛ دل، آروم نمیشه… مونده پیشت…●♪♫
می خوام بگم برگرد؛ ولی روم نمیشه!●♪♫
دل میره سمتِ هر کسی؛ رونده میشه!●♪♫

https://music-fa.com/download-song/6537/

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ دل دیگه این چیزا حالیش نمیشه دانلود اهنگ دله دیگه این چیزا حالیش نمیشه صالح صالحی آهنگ قبوله صالح صالحی آهنگ قبوله از صالح صالحی ریمیکس صالح صالحی قبوله دله دیگ این چیزا حالیش نمیشه اهنگ طفلی دلم آهنگ دله دیگه این چیزا حالیش نمیشه دانلود آهنگ های صالح صالحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو