loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ هیشکی برام صبر نکرد,    دانلود اهنگ بعد تو هیشکی برام صبر نکرد غم لعنتی منو درک نکرد,    دانلود اهنگهای پیام رشیدی نیا,   

حسین بازدید : 43 جمعه 05 مهر 1398


,    دانلود اهنگ هیشکی برام صبر نکرد
,    دانلود اهنگ بعد تو هیشکی برام صبر نکرد غم لعنتی منو درک نکرد
,    دانلود اهنگهای پیام رشیدی نیا
,    دانلود اهنگ میگم من به خوشبختی عادت نداشتم
,    دانلود اهنگ از این بیشتر از تو توقع ندارم
,    دانلود اهنگ تو تصمیمت اینه که تنهام بزاری نمیخوام که حتی دلیلی بیاری

,   

وقتی که حرف تو میشه سرمو پایین میگیرم

هنوزم بخاطر تو تنهایی جایی نمیرم

بعد تو هیشکی برام صبر نکرد

غم لعنتی منو درک نکرد

خیلیا رد شدن از تو زندگیم

بعد تو هیشکی برام صبر نکرد

تو تصمیمت اینه که تنهام بزاری

نمیخوام که حتی دلیلی بیاری

برو من میگم تو مقصر نبودی

میگم من بریدم تو حاظر نبودی

میگم من به خوشبختی عادت نداشتم

میگم واسه عشقش لیاقت نداشتم

میخوایی هدیه هاتم برات پس میارم

از  این بیشتر از تو توقع ندارم

♫♫♫

کاش الان اینجا بودی حال و روزمو میدیدی

تو که منو میشناسی تو که گریه هامو دیدی

دل من هر جا که هستی هنوزم پیش تو گیره

من همش تو فکر اینم که کی دستتو میگیره

بعد تو هیشکی برام صبر نکرد

غم لعنتی منو درک نکرد

خیلیا رد شدن از تو زندگیم

بعد تو هیشکی برام صبر نکرد

تو تصمیمت اینه که تنهام بزاری

نمیخوام که حتی دلیلی بیاری

برو من میگم تو مقصر نبودی

میگم من بریدم تو حاظر نبودی

میگم من به خوشبختی عادت نداشتم

میگم واسه عشقش لیاقت نداشتم

میخوایی هدیه هاتم برات پس میارم

از  این بیشتر از تو توقع ندارم

تو تصمیمت اینه که تنهام بزاری

نمیخوام که حتی دلیلی بیاری

برو من میگم تو مقصر نبودی

میگم من بریدم تو حاظر نبودی

 

 

https://nicmusic.net/1396/10/bade-to-11/

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود اهنگ هیشکی برام صبر نکرد دانلود اهنگ بعد تو هیشکی برام صبر نکرد غم لعنتی منو درک نکرد دانلود اهنگهای پیام رشیدی نیا دانلود اهنگ میگم من به خوشبختی عادت نداشتم دانلود اهنگ از این بیشتر از تو توقع ندارم دانلود اهنگ تو تصمیمت اینه که تنهام بزاری نمیخوام که حتی دلیلی بیاری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو