loading...

دانلود موزیک درخواستی

Sənin kimə bu inadın? Mənə qaçışın yox! Qəlbimə ele yazılıb ki adın Ordan çıxışın yox! Sənin kimə bu inadın? Mənə qaçışın yox! Qəlbimə ele yazılıb ki adın Ordan çıxı

حسین بازدید : 30 شنبه 06 مهر 1398

Sənin kimə bu inadın?

Mənə qaçışın yox!

Qəlbimə ele yazılıb ki adın

Ordan çıxışın yox!

Sənin kimə bu inadın?

Mənə qaçışın yox!

Qəlbimə ele yazılıb ki adın

Ordan çıxışın yox!

Sağın solun hər tərəfin, bağlıdı şansın yox!

Mən elə belə sevən deyiləm


Mənim olanı tam istəyirəm

Gərəkərsə sənin yolunda ölümə gedərəm

Mən elə belə sevən deyiləm

Mənim olanı tam istəyirəm

Sən yan gözlə baxan olsa

De ki, mən dəliyəm

Təslim ol tez qaldır əllərini düşünmən artıq gerisini

Öp məni öp öp dodaqlarımda içimin buzları ərisin

Mən elə belə sevən deyiləm

Mənim olanı tam istəyirəm

Sən yan gözlə baxan olsa

De ki, mən dəliyəm

Mən elə belə sevən deyiləm

Mənim olanı tam istəyirəm

Gərəkərsə sənin yolunda ölümə gedərəm

Mən elə belə sevən deyiləm

Mənim olanı tam istəyirəm

Sən yan gözlə baxan olsa

De ki, mən dəliyəm

شانسی نداری

تو با کی اینقدر لج میکنی؟

از من ک نمیتونی فرار کنی

جوری اسمت رو روی قلبم نوشتم ک

نمیتونی از اونجا بیرون بری

تو با کی اینقدر لج میکنی؟

از من ک نمیتونی فرار کنی

جوری اسمت رو روی قلبم نوشتم ک

نمیتونی از اونجا بیرون بری

چپ و راستت و هر طرفت

بسته س شانسی نداری

من ی عاشق الکی نیستم

کاری رو ک بخوام انجام میدم

اگه لازم بشه در راه تو میمیرم

من ی عاشق الکی نیستم

کاری رو ک بخوام انجام میدم

تو بسوز ببین اگه کسی باشه ک نگا کنه

بگو ک من دیوونه م

تسلیم شو زود باش دستا بالا

دیگه ب بقیه ش فکر نکن

بخور لبامو بخور جوری ک اینقدر هات بشم ک یخ های درونم آب شه

من ی عاشق الکی نیستم

کاری رو ک بخوام انجام میدم

تو بسوز ببین اگه کسی باشه ک نگا کنه

بگو ک من دیوونه م

من ی عاشق الکی نیستم

کاری رو ک بخوام انجام میدم

اگه لازم بشه در راه تو میمیرم

من ی عاشق الکی نیستم

کاری رو ک بخوام انجام میدم

تو بسوز ببین اگه کسی باشه ک نگا کنه

بگو ک من دیوونه م

http://rizimusic.ir/

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها متن و شعر آهنگ شانسی نداری از داملا کد پیشواز شانسی نداری از داملا ایرانسل کد پیشواز شانسی نداری از داملا همراه اول دانلود ریمیکس شانسی نداری از داملا دانلود آهنگ شانسی نداری از داملا با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید شانسی نداری از داملا لینک مستقیم دانلود آهنگ شانسی نداری از داملا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو