loading...

دانلود موزیک درخواستی

  چند ساله دیگه باید بشینم پرپر شدن عمرو ببینم چند ساله دیگه باید تو دنیا روز ا برن و تو رو نبینم عمر مونده باقی می خوام بشه تلافی در عالم مستی در خدمت ساقی ,    http://bi

حسین بازدید : 25 شنبه 06 مهر 1398

 

چند ساله دیگه باید بشینم

پرپر شدن عمرو ببینم

چند ساله دیگه باید تو دنیا

روز ا برن و تو رو نبینم

عمر مونده باقی

می خوام بشه تلافی

در عالم مستی

در خدمت ساقی


,   

http://bibmusic.com/

میگن حال خوشیه وقتی که مستی

میگن بیخیالشی کی بودی کی هستی

عجب حال خوشیه وقتی که مستی

میگن بیخیالشی کی بودی کی هستی

چه حال خوشیه مستی

نه غم داره نه شکستی

من همسفر دلای خستم

خاکم که به زیر پا نشستم

رمز و راز عشق و خوب میدونم

من عاشقمو باده به دستم

هر شب تا سحر پیاله دستم

گفتم نکنه باده پرستم

یک شب یا دو شب رو توبه کردم

دیدم نمیشه دوباره مستم

میگن حال خوشیه وقتی که مستی

میگن بیخیالشی کی بودی کی هستی

عجب حال خوشیه وقتی که مستی

میگن بیخیالشی کی بودی کی هستی

چه حال خوشیه مستی

نه غم داره نه شکستی

من همسفر دلای خستم

خاکم که به زیر پا نشستم

رمز و راز عشق و خوب میدونم

من عاشقمو باده به دستم

هر شب تا سحر پیاله دستم

گفتم نکنه باده پرستم

یک شب یا دو شب رو توبه کردم

دیدم نمیشه دوباره مستم

میگن حال خوشیه وقتی که مستی

میگن بیخیالشی کی بودی کی هستی

عجب حال خوشیه وقتی که مستی

میگن بیخیالشی کی بودی کی هستی

چه حال خوشیه مستی

نه غم داره نه شکستی

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ چه حال خوشیه مستی میگن حال خوشیه وقتی که مستی میگن بیخیالشی کی بودی کی هستی متن آهنگ مستی جهان دانلود آهنگ هر شب تا سحر پیاله دستم میگن حال خوشیه از جهان دانلود اهنگ جهان هر شب تا سحر پیاله دستم دانلود آهنگ مستی از جهان 320 دانلود آهنگ مستی از جهان با کیفیت 320 دانلود اهنگ چند سال دیگه باید بشینم پرپر شدن عمرو ببینم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو