loading...

دانلود موزیک درخواستی

    هرجور میتونی بمون من با تو سازش میکنم هربار میگفتم نرو این بار خواهش میکنم با زخم تنهاتر شدن محتاج تسکینم نکن تنهاتر از من نیستی تنهاتر از اینم مکن ♫♫♫♫ با گریه های هر شبم دنبال مرهم ن

حسین بازدید : 37 دوشنبه 08 مهر 1398

 

 

هرجور میتونی بمون من با تو سازش میکنم
هربار میگفتم نرو این بار خواهش میکنم
با زخم تنهاتر شدن محتاج تسکینم نکن
تنهاتر از من نیستی تنهاتر از اینم مکن
♫♫♫♫
با گریه های هر شبم دنبال مرهم نیستم
این بار بشکن بغضمو فکر غرورم نیستم
کی گفته این خواهش منو تو چشم تو کم میکنه
این التماس آخرم خیلی بزرگم میکنه
♫♫♫♫
باور نکن راضی بشم چون دوستت دارم بری

naslemusic.com

انقد درها رو وا نکن من که نمیذارم بری
یک عمر من پرپر زدم چون درد دوری کم نبود
اینا که میگم یک شب از چیزی که حس کردم نبود
♫♫♫♫
با گریه های هر شبم دنبال مرهم نیستم
این بار بشکن بغضمو فکر غرورم نیستم
کی گفته این خواهش منو تو چشم تو کم میکنه
این التماس آخرم خیلی بزرگم میکنه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو