loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ اگه بازم دلت خواست,    دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش من عوض شدم متن,    دانلود اهنگ من عوض شدم,    متن من

حسین بازدید : 57 چهارشنبه 10 مهر 1398


,   
,    دانلود اهنگ اگه بازم دلت خواست
,    دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش من عوض شدم متن
,    دانلود اهنگ من عوض شدم
,    متن من عوض شدم
,    دانلود آهنگ جدید آرش ای پی و مسیح آخرین حرکت
,    دانلود اهنگ ارش ای پی و مسیح توبه کردم
,    آهنگ جدید مسیح و آرش عاشقم
,    دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ریز پیچید
,    دانلود آهنگ مسیح و آرش ای پی خودتو برسون

,   

 

اگه بازم دلت خواست ببینی منو
نه من دیگه نیستم مثله قبلن و
من عوض شدم از تو رد شدم
تو دروغ گفتی و من بلد شدم
ببینم نیستم مثل قدیم
فکرتم دیگه از سر پرید
دیگه پات نمیشینم
برات نمیمیرم
وقتی نیستی پیش من
سراغت نمیگیرم
به نبودت عادت کردم
دروغاتو باور کردم
تو از تو قلبم کندم
رو تو چشامو می ندم
تو رفتی و اما دادی یادمو
مثل تو باشم من با آدما
سخته بد شدن ولی من عوض شدم
تو دروغ گفتی و من بلد شدم
ببینم نیستم مثل قدیم
فکرتم دیگه از سر پرید
دیگه پات نمیشینم
برات نمیمیرم
وقتی نیستی پیش من
سراغت نمیگیرم
به نبودت عادت کردم
دروغاتو باور کردم
تورو از تو قلبم کندم
رو تو چشامو میبندم

 

 

aban-music.ir

دانلود موزیک با کیفیت 320

 

 

 

 








برچسب ها دانلود اهنگ اگه بازم دلت خواست دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش من عوض شدم متن دانلود اهنگ من عوض شدم متن من عوض شدم دانلود آهنگ جدید آرش ای پی و مسیح آخرین حرکت دانلود اهنگ ارش ای پی و مسیح توبه کردم آهنگ جدید مسیح و آرش عاشقم دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ریز پیچید دانلود آهنگ مسیح و آرش ای پی خودتو برسون دانلود اهنگ اگه بازم دلت خواست مسیح دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ای پی تو کی بودی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو