loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ اگه بازم بياي از رضا شيري,    اگه بازم بیای رضا شیری,    اهنگ جدید رضا شیری,    اهنگ رضا شیری اگه بازم بیای,  &nb

حسین بازدید : 98 چهارشنبه 10 مهر 1398

,    دانلود اهنگ اگه بازم بياي از رضا شيري
,    اگه بازم بیای رضا شیری
,    اهنگ جدید رضا شیری
,    اهنگ رضا شیری اگه بازم بیای
,    ریمیکس اگه بازم بیای رضا شیری
,    دانلود اهنگ رضا شیری سیم اخر
,    رضا شیری اصلا یادم نبود
,    دانلود بهترین آهنگ رضا شیری
,    دانلود آهنگ های قدیمی رضا شیری

,   

https://upmusics.com

اگه بازم بیای قول میدم تموم شهرو از صدای خندمون خسته کنم..!!
اگه بازم بخوای قسم میخورم مثل قدیم باز تورو وابسته کنم ♬♫♪
من خسته شدم انگار همه درا به روم بسته شدن من خسته شد ..!!

♬ شعر و آهنگسازی : آرش عدل پرور ♬
میخوام بیا جوری عاشق بشم تموم شهر از رو برن نگو بد بود دلم..!!
آخه شده قفس دنیا برام من هنوز همون ورام پرسه میزنم با یادت ♬♫♪
آخه دیوونه دیگه جز تو کی میتونه که عاشق کنه دنبال تو دارم میام ..!!

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود اهنگ اگه بازم بياي از رضا شيري اگه بازم بیای رضا شیری اهنگ جدید رضا شیری اهنگ رضا شیری اگه بازم بیای ریمیکس اگه بازم بیای رضا شیری دانلود اهنگ رضا شیری سیم اخر رضا شیری اصلا یادم نبود دانلود بهترین آهنگ رضا شیری دانلود آهنگ های قدیمی رضا شیری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو