loading...

دانلود موزیک درخواستی

    تو رو تو گریه میبوسم تو رو که غرق لبخندی رو این حالی که من دارم چرا چشماتـــو می بندی بذار این آخرین روز رو تمام باورت باشم هلن بذار فردا تو این خونه تو آغوش تو پیدا شم نمی دونی کنار

حسین بازدید : 227 چهارشنبه 10 مهر 1398

 

 

تو رو تو گریه میبوسم تو رو که غرق لبخندی
رو این حالی که من دارم چرا چشماتـــو می بندی

بذار این آخرین روز رو تمام باورت باشم هلن
بذار فردا تو این خونه تو آغوش تو پیدا شم

نمی دونی کنار تو چه حالی داره بیداری
بذار باور کنم امشب تو هم حال منو داری
نمی دونی کنار تو چه حالی داره بیداری
بذار باور کنم امشب تو هم حال منو داری

http://nakaman1.ir/

نمی دونی چه آشوبم از این آرامش خونه هلن
از این رویای شیرینی که می دونم نمی مونه
چه قدر این حس من خوبه همین که از تو می میرم
همین که هر نفس امشب هوامو از تو می گیریم

نمی دونی کنار تو چه حالی داره بیداری
بذار باور کنم امشب تو هم حال منو داری
نمی دونی کنار تو چه حالی داره بیداری
بذار باور کنم امشب تو هم حال منو داری

نمی دونی چه آشوبم از این آرامش خونه
از این رویای شیرینی که می دونم نمی مونه
چه قدر این حس من خوبه همین که از تو می میرم
همین که هر نفس امشب هوامو از تو می گیریم

نمی دونی کنار تو چه حالی داره بیداری 
بذار باور کنم امشب تو هم حال منو داری
نمی دونی کنار تو چه حالی داره بیداری 
بذار باور کنم امشب تو هم حال منو داری







برچسب ها دانلود آهنگ تورو تو گریه میبوسم دانلود موزیک ویدیو هلن تورو تو گریه میبوسم اهنگ تورو تو گریه میبوسم تورو که غرق لبخندی دانلود آهنگ هلن بیداری 320 دانلود آهنگ هلن بیداری mp3 دانلود آهنگ هلن نمیدونی کنار تو چه حالی داره بیداری اهنگ هلن نمیدونی کنار تو چه حالی داره بیداری دانلود موزیک ویدیو بیداری از هلن دانلود آهنگ نمیدونی کنار تو چه حالی داره بیداری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو