loading...

دانلود موزیک درخواستی

  متن آهنگ هرگز هرگز علیرضا صارمی هرگز هرگز هرگز بی تو نمیخندم بی تو بر دل عشقی هرگز نمیبندم خدا خدا خدایا اگر به کام من جهان نگردانی جهان بسوزانم اگر خدا خدایا مرا بگریانی من آسمانت را زغم بگری

حسین بازدید : 418 پنجشنبه 11 مهر 1398

 

متن آهنگ هرگز هرگز علیرضا صارمی
هرگز هرگز هرگز بی تو نمیخندم
بی تو بر دل عشقی هرگز نمیبندم
خدا خدا خدایا اگر به کام من
جهان نگردانی جهان بسوزانم
اگر خدا خدایا مرا بگریانی
من آسمانت را زغم بگریانم
منم که در دل ز نامرادی فسانه ها دارم
منم که چون گل شکفته بر لب ترانه ها دارم
دانلود آهنگ هرگز هرگز علی دانیال
تو بیا فروغ آرزوها
که رنج جستجو را پایان تویی
توبیا که بی تو آه سردم

http://sakhamusic.ir/alireza-saremi-hargez-hargez/

 

که بی تو موج دردم درمان تویی
هرگز هرگز هرگز بی تو نمیخندم
بی تو بر دل عشقی هرگز نمیبندم
خدا خدا خدایا اگر به کام من
جهان نگردانی جهان بسوزانم
اگر خدا خدایا مرا بگریانی
من آسمانت را زغم بگریانم
منم که در دل ز نامرادی فسانه ها دارم
منم که چون گل شکفته بر لب ترانه ها دارم
آهنگ هرگز هرگز علی دانیال
تو بیا فروغ آرزوها
که رنج جستجو را پایان تویی
توبیا که بی تو آه سردم
که بی تو موج دردم درمان تویی

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ هرگز هرگز از علیرضا صارمی دانلود آهنگ هرگز هرگز از دلکش دانلود آهنگ هرگز هرگز بی تو نمیخندم از عارف دانلود آهنگ هرگز هرگز عهدیه با کیفیت بالا دانلود آهنگ هرگز هرگز عارف با کیفیت بالا دانلود آهنگ هرگز هرگز عهدیه با کیفیت 320 دانلود آهنگ هرگز هرگز با صدای عهدیه دانلود آهنگ هرگز هرگز بی تو نمیخندم از دلکش دانلود آهنگ خدا خدا خدایا از فرزین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو