loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ هيشكي نميدونه چه داغونه,    اهنگ محمد نجم هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم,    دانلود آهنگ مرداب محمد نجم 320,    آهنگ پیشواز مح

حسین بازدید : 51 سه شنبه 16 مهر 1398


,    دانلود اهنگ هيشكي نميدونه چه داغونه
,    اهنگ محمد نجم هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم
,    دانلود آهنگ مرداب محمد نجم 320
,    آهنگ پیشواز محمد نجم هیشکی نمیدونه
,    کلیپ آهنگ هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم
,    هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم تواین خونه
,    آهنگهای محمد نجم
,    کلیپ هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم
,    دانلود اهنگ ازت دلخورم محمد نجم

,   

https://newsong.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%BA%D9%85%DA%AF%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D9%86%D8%AC%D9%85-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%A8/

هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم بی اون تو این خونه

هیچکی نمیدونه یه دیوونه شدم حالم پریشونه

چند روزه بی تابم نمیخوابم مثل مرده تو مردابم

بی اون یه مجنونم که دیوونم دیگه حتی نمیخونم

دلمو چه آسون شکسته که میگه به من دل نبسته

دل من یه گوشه نشسته دیگه نمیتونه بسته

منو اون ارزون فروخته به یکی چشماشو دوخته

دل من بدجوری سوخته منو ارزون فروخته

هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم بی اون تو این خونه

دانلود اهنگ جدید محمد نجم

هیچکی نمیدونه یه دیوونه شدم حالم پریشونه

چند روزه بی تابم نمیخوابم مثل مرده تو مردابم

بی اون یه مجنونم که دیوونم دیگه حتی نمیخونم

دلمو چه آسون شکسته که میگه به من دل نبسته

دل من یه گوشه نشسته دیگه نمیتونه بسته

منو اون ارزون فروخته به یکی چشماشو دوخته

دل من بدجوری سوخته منو ارزون فروخته

دانلود آهنگ با کیفیت خوب







برچسب ها دانلود اهنگ هيشكي نميدونه چه داغونه اهنگ محمد نجم هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم دانلود آهنگ مرداب محمد نجم 320 آهنگ پیشواز محمد نجم هیشکی نمیدونه کلیپ آهنگ هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم تواین خونه آهنگهای محمد نجم کلیپ هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم دانلود اهنگ ازت دلخورم محمد نجم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو