loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ سرور معلم سپاس سپاس ، سپاس ، معلم سپاس سلام من به تو ، اي طلوع جاويد طلايه دار نور ، باغبان خورشيد شده جهان من روشن از حضور تو نگاه من شده جلوه گاه نور تو ( 2 بار ) بر چهره ات نقش صلابت لبخن

حسین بازدید : 35 سه شنبه 16 مهر 1398

متن آهنگ سرور معلم سپاس

سپاس ، سپاس ، معلم سپاس
سلام من به تو ، اي طلوع جاويد
طلايه دار نور ، باغبان خورشيد
شده جهان من روشن از حضور تو
نگاه من شده جلوه گاه نور تو ( 2 بار )
بر چهره ات نقش صلابت
لبخند تو صبح سپيد است
در سينه ي درياييت عشق

 

http://iran-music.net

آهنگ گروه سرود معلم سپاس

 

 

در چشم بيدارت اميد است
سپاس ، سپاس ، معلم سپاس
شكفته در دلم مهر آسمانيت
هميشه پرفروغ ، شمع مهربانيت
چراغ راه من علم و دانش تو بود
دلم به ياد تو شعر عاشقي سرود ( 2 بار )
با سلاح دانش در مسير دين
رفتي به جنگ تيرگي ها
نقشي كشيدي جاودانه
بر صفحه ي انديشه ما
سپاس ، سپاس ، معلم سپاس

 

برای دانلود آهنگ های روز معلم کلیک کنید

دانلود با کیفیت اصلی دانلود با کیفیت

 







برچسب ها دانلود اهنگ شعر سپاس معلم سرود سپاس معلم اپارات سرود سپاس معلم باکلام و بیکلام سرود سپاس معلم بي كلام دانلود سرود سپاس معلم بی کلام سپاس معلم من سرود سپاس سپاس معلم سپاس با کلام دانلود سرود سپاس معلم با کلام و بی کلام آهنگ روز معلم mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو