loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    کد اهنگ پیشواز احمد سلو نفس,    کد اهنگ پیشواز احمد سلو عشق مجازی,    کد پیشواز احمد سلو عشق مجازی,    کد آهنگ پیشو

حسین بازدید : 45 سه شنبه 16 مهر 1398


,   
,    کد اهنگ پیشواز احمد سلو نفس
,    کد اهنگ پیشواز احمد سلو عشق مجازی
,    کد پیشواز احمد سلو عشق مجازی
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول احمد سلو میمیرم
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل احمد سلو گریه کردم
,    کد پیشواز همراه اول احمد سلو گریه کردم
,    کد پیشواز ایرانسل احمد سلو عشق مجازی
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول احمد سلو عشق مجازی
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل احمد سولو ترس

حرفاتو زدی دوراتو زدی زخماتو به این دیوونه بد زدی
ببین حالمو ببین واسه ی یه لحظه بیا کنار من بشین

نفس نفس تنگه دلم هوای بارونه دلم حالم دگرگون میکنه غمت نمیذاره برم
نفس نفس تنگه دلم هوای بارونه دلم حالم دگرگون میکنه غمت نمیذاره برم

تکست آهنگ نفس احمد سلو و مصطفی یاوری

تمام قلبت از دلم دور است نمیشود که از دلت دور شم
هوای بی تو باد و بارونست بیا که قلبم تار و خاموش ست

نفس نفس تنگه دلم هوای بارونه دلم حالم دگرگون میکنه غمت نمیذاره برم
نفس نفس تنگه دلم هوای بارونه دلم حالم دگرگون میکنه غمت نمیذاره برم

 

,    کد اهنگ پیشواز احمد سلو نفس - ساخته نشده - جهت اطلاع رسانی







برچسب ها کد اهنگ پیشواز احمد سلو نفس کد اهنگ پیشواز احمد سلو عشق مجازی کد پیشواز احمد سلو عشق مجازی کد آهنگ پیشواز همراه اول احمد سلو میمیرم کد آهنگ پیشواز ایرانسل احمد سلو گریه کردم کد پیشواز همراه اول احمد سلو گریه کردم کد پیشواز ایرانسل احمد سلو عشق مجازی کد آهنگ پیشواز همراه اول احمد سلو عشق مجازی کد آهنگ پیشواز ایرانسل احمد سولو ترس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو