loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ بمون کنارم,    دانلود آهنگ بمون کنارم آروم ندارم,    دانلود آهنگ بمون کنارم ونداد,    دانلود اهنگ بمون

حسین بازدید : 101 جمعه 19 مهر 1398



,   
,    دانلود آهنگ بمون کنارم
,    دانلود آهنگ بمون کنارم آروم ندارم
,    دانلود آهنگ بمون کنارم ونداد
,    دانلود اهنگ بمون کنارم حامد احمدی
,    دانلود اهنگ بمون کنارم بمون بخاطر هردومون
,    بمون کنارم رمان
,    دانلود آهنگ بمون کنارم تویی نگارم
,    اهنگ بمون کنارم سام نعمتی
,    بمون کنارم عشقم

,   
,   
,   

 

 

http://tabamusic.com

همین جا بمون کنار دلم تا عاشق بشه دوباره دلم
کنار منی که بی غمم که بی تو گمم که بی تو کمم
همین جا بمون همه دلخوشیم با دوری فقط من و میکشی
از اینجا نرو کنارم بمون همین بهتره واسه هر دومون
کنارم بمون بمون تا ابد منم با توئم از امروز به بعد
کنار منی که دیوونتم که هم آرزو که هم شونتم
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

دانلود آهنگ فرهاد دهقان کنارم بمون

♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫
همین جا بمون کنار دلم تا عاشق بشه دوباره دلم
کنار منی که دیوونتم که هم آرزو که هم شونتم
که هم آرزو که هم شونتم
از اینجا نرو کنارم بمون همین بهتره واسه هر دومون
همین بهتره واسه هر دومون
از اینجا نرو کنارم بمون همین بهتره واسه هر دومون

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ بمون کنارم دانلود آهنگ بمون کنارم آروم ندارم دانلود آهنگ بمون کنارم ونداد دانلود اهنگ بمون کنارم حامد احمدی دانلود اهنگ بمون کنارم بمون بخاطر هردومون بمون کنارم رمان دانلود آهنگ بمون کنارم تویی نگارم اهنگ بمون کنارم سام نعمتی بمون کنارم عشقم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو