loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ اگه بمونی مشکلاتمون حل میشه,    دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی اگه بدونی 320,    آهنگ اگه بدونی من چقدر دلم تنگ شده, &

حسین بازدید : 51 جمعه 19 مهر 1398


,   
,    دانلود اهنگ اگه بمونی مشکلاتمون حل میشه
,    دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی اگه بدونی 320
,    آهنگ اگه بدونی من چقدر دلم تنگ شده
,    آهنگ اگه بدونی عکساتو بغل کردم علیرضا طلیسچی
,    آکورد آهنگ اگه بدونی علیرضا طلیسچی
,    دانلود اهنگ اگه بدونی حامد احمدی
,    اهنگ اگه بدونی مسعود امامی
,    اهنگ طلیسچی اگه بدونی از این خونه میرم چی
,    دانلود آهنگ قرار نبود

 

اگه بدونی! من چقدر دلم تَـنگ شده…♯♫♪

همه یِ دلخــوشیم؛ همین یه آهنگ شده!…♯♫♪

در نمیاری، اشکِ منِ احساسی رو…♯♫♪

بغل نمیکنی! اون که نمیـشناسی رو…♯♫♪

♭♪♬ شعر و موزیک: علیرضا طلیسچی

اگه بدونـی!! این روزا، چقدر داغونم!!!…♯♫♪

چقدر! مراقبِ وسـایلِ این خونَم…♯♫♪

دعا کن!!! اون روزایِ خوبمــون بَرگرده…♯♫♪

ببـین!!! ندیدَنت چقدر شِکـستم کرده… خستم کرده!…♯♫♪

 

( اگه بـدونی… از این خونه میرم، چی؟!؟!…♯♫♪

اگــه بدونی… من از غصه پیرم چی؟!؟!…♯♫♪

اگه بدونی… عکساتو بَغـل کردم…♯♫♪

اگه بدونی… من دارم، میـمیرم! چی؟!؟!…♯♫♪ ) ۲ بار خوانده می شود

♭♪♬ میکس و مسترینگ: آرش پاکزاد

اگه بمونی… مُـشکلاتمون حل میشه…♯♫♪

همــه چی؛ اینجا مثلِ روزِ اول میشه…♯♫♪

اگه تو مثلِ سـابق، عاشقِ من بودی…♯♫♪

( بَرِت میگردونم، جایی که قبـلا بودی…♯♫♪ ) ۲ بار خوانده می شود

—–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—–

کد آهنگ پیشواز ایرانسل اگه بدونی

اگه بدونی ۱: ۵۵۱۱۱۱۰۱

اگه بدونی ۲: ۵۵۱۱۱۱۰۲

ارسال کد مورد نظر به شماره ۷۵۷۵ برای فعال شدن

علیرضا طلیسچی اگه بدونی

http://musictarin.com/download-single-track/3417.php

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ اگه بمونی مشکلاتمون حل میشه دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی اگه بدونی 320 آهنگ اگه بدونی من چقدر دلم تنگ شده آهنگ اگه بدونی عکساتو بغل کردم علیرضا طلیسچی آکورد آهنگ اگه بدونی علیرضا طلیسچی دانلود اهنگ اگه بدونی حامد احمدی اهنگ اگه بدونی مسعود امامی اهنگ طلیسچی اگه بدونی از این خونه میرم چی دانلود آهنگ قرار نبود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو