loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ علی عبدالمالکی روانی روانیتم,    آهنگ روانیتم عبدالمالکی,    اهنگ روانی روانیتم زود باش بگو که من کیتم,    اهنگ روانی روانی

حسین بازدید : 31 سه شنبه 23 مهر 1398


,    دانلود اهنگ علی عبدالمالکی روانی روانیتم
,    آهنگ روانیتم عبدالمالکی
,    اهنگ روانی روانیتم زود باش بگو که من کیتم
,    اهنگ روانی روانیتم اپارات
,    دانلود اهنگ کردی روانی روانیتم
,    دانلود اهنگ روانی روانیتم زود باش
,    دانلود اهنگ من روانیتم
,    روانی روانیتم از علی عبدالمالکی
,    روانی روانیتم عاشق دیونه بازیتم

 

http://pop-music.ir/

روانی روانیتم زود باش بگو که من کیتم

تو همه ی زندگیمی زود باش بگو زندگیتم

روانی روانیتم ، روانی روانیتم ، روانی روانیتم

عاشق دیونه بازیتم عاشق چشمای رنگیتم

روانی روانیتم ، روانی روانیتم ، روانی روانیتم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام روانیتم

♫♫♫♫♫♫

من دیونه نبودم تو دیونم کردی

یه روزی باهام خوبی یه روز باهام سردی

تا کی هی می خوای دوباره برگردی

من دیونه نبودم تو دیونم کردی

خدا ما دوتا رو واسه هم دیگه ساخته

که توئه دیونه رو به جون من انداخته

همه میگم من و تو دیونه ایم عشقم

هیشکی این دیونه ها رو هنوز نشناخته

روانی روانیتم زود باش بگو که.من کیتم

تو همه ی زندگیمی زود باش بگو زندگیتم

روانی روانیتم ، روانی روانیتم ، روانی روانیتم

عاشق دیونه بازیتم عاشق چشمای رنگیتم

روانی روانیتم ، روانی روانیتم ، روانی روانیتم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام روانیتم

♫♫♫♫♫♫

من دیونه نبودم تو دیونم کردی

یه روزی باهام خوبی یه روز باهام سردی

تا کی هی می خوای دوباره برگردی

من دیونه نبودم تو دیونم کردی

خدا ما دوتا رو واسه هم دیگه ساخته

که توئه دیونه رو به جون من انداخته

همه میگم من و تو دیونه ایم عشقم

هیشکی این دیونه ها رو هنوز نشناخته

روانی روانیتم عاشق دیونه بازیتم عاشق چشمای رنگیتم

روانی روانیتم ، روانی روانیتم ، روانی روانیتم

MP3 – 320

Ali AbdolMaleki – Ravanitam

MP3 – 128

Ali AbdolMaleki – Ravanitam







برچسب ها دانلود اهنگ علی عبدالمالکی روانی روانیتم آهنگ روانیتم عبدالمالکی اهنگ روانی روانیتم زود باش بگو که من کیتم اهنگ روانی روانیتم اپارات دانلود اهنگ کردی روانی روانیتم دانلود اهنگ روانی روانیتم زود باش دانلود اهنگ من روانیتم روانی روانیتم از علی عبدالمالکی روانی روانیتم عاشق دیونه بازیتم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو