loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود ترانه جذابی ندیم,دانلود آهنگ جدید جذابی ندیم بهمن ماه 1395,دانلود موزیک ویدیو جذابی ندیم,ljk Hik\' [ndn,متن آهنگ جذابی ندیم,دانلود آهنگ جذابی ندیم,کد آهنگ

حسین بازدید : 141 جمعه 29 بهمن 1395



متن آهنگ جذابی ندیم www.xni3e.ir
Lyrics Music Nadim Jazabi
متن آهنگ جذابی ندیم
ترانه و شعر آهنگ جذابی ندیم
جذابی جذابیتت ما را میکشد خانومی که دلم خیلی شده دلخوشت
نگاه تو داره هوش از سر ما میبرد میگردم روزی صد بار دور و برت
آرامش به دلم میدی با خنده هات فدای چشمان قشنگت فدای نگاهت
میمیرم تو نباشی یه لحظه فقط تا آخر عمر هستم دور و برت
وابستتم عزیزم خستتم عاشق شدم خیلی دل بستتم
عاشق شدم شدم مدیونه تو شاید برم ولی قربونه تو
وابستتم عزیزم خستتم احساسیم خیلی دل بستتم
عاشق شدم شدم مجنونه تو شاید برم ولی قربونه تو
تکست آهنگ جذابی ندیم
نگاه تو داره هوش از سر ما میبرد میگردم روزی صد بار دور و برت
آرامش به دلم میدی با خنده هات فدای چشمان قشنگت فدای نگاهت


میمیرم تو نباشی یه لحظه فقط تا آخر عمر هستم دور و برت
وابستتم عزیزم خستتم عاشق شدم خیلی دل بستتم
عاشق شدم شدم مدیونه تو شاید برم ولی قربونه تو
وابستتم عزیزم خستتم احساسیم خیلی دل بستتم
عاشق شدم شدم مجنونه تو شاید برم ولی قربونه تو
**

http://www.faratext.com/

 







برچسب ها دانلود ترانه جذابی ندیم دانلود آهنگ جدید جذابی ندیم بهمن ماه 1395 دانلود موزیک ویدیو جذابی ندیم ljk Hik' [ndn متن آهنگ جذابی ندیم دانلود آهنگ جذابی ندیم کد آهنگ جذابی ندیم تکست آهنگ جذابی ندیم دانلود آهنگ جذابی ندیم کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید جذابی ندیم کد موزیک جذابی ندیم دانلود آهنگ با لینک مستقیم جذابی ندیم کد پیشواز همراه اول جذابی ندیم آهنگ جذابی ندیم متن ترانه جذابی ندیم کد آهنگ پیشواز ایرانسل جذابی ندیم ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو