loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ دارن میام پیشت,    دانلود آهنگ دارم میام پیشت جاده چه هموار,    متن آهنگ دارم میام پیشت,    دانلود آهنگ

حسین بازدید : 57 جمعه 26 مهر 1398


,   
,    دانلود آهنگ دارن میام پیشت
,    دانلود آهنگ دارم میام پیشت جاده چه هموار
,    متن آهنگ دارم میام پیشت
,    دانلود آهنگ دارم میام پیشت با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ دارم میام پیشت جاده چه همواره 320
,    ریمیکس اهنگ دارم میام پیشت جاده چه همواره
,    دارم میام پیشت جاده چه همواره هوا چقد بوی
,    دارم میام پیشت عشقم
,    عکس نوشته دارم میام پیشت

jenabmusic.com

دارم میام پیشت جاده چه همواره هوا چقد بوی عطر تو رو داره

دارم میام پیشت جاده چه همواره هوا چقد بوی عطر تو رو داره

دارم میام پیشت جاده چه همواره هوا چقد بوی عطر تو رو داره

جاده چه همواره هوا چقد صافه شب داره موهای سیاشو میبافه

فقط تو میفهمی امشب چه خوشحالم از این خوشی لبریز رویاییه حالم

دارم میام پیشت جاده چه همواره هوا چقد بوی عطر تو رو داره

دارم میام پیشت جاده چه همواره هوا چقد بوی عطر تو رو داره

امشب تو هم مثل خودم چه بی تابی از شوق این دیدار اصلا نمیخوابی

از اینور جاده تا اونور جاده میام آخه چشمات وعده بهم داده

میام که باز دستات رفیق دستام شه دوباره تو عمق نگاه تو جام شه

دارم میام پیشت جاده چه همواره هوا چقد بوی عطر تو رو داره

دارم میام پیشت جاده چه همواره هوا چقد بوی عطر تو رو داره

 

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )







برچسب ها دانلود آهنگ دارن میام پیشت دانلود آهنگ دارم میام پیشت جاده چه هموار متن آهنگ دارم میام پیشت دانلود آهنگ دارم میام پیشت با کیفیت 320 دانلود آهنگ دارم میام پیشت جاده چه همواره 320 ریمیکس اهنگ دارم میام پیشت جاده چه همواره دارم میام پیشت جاده چه همواره هوا چقد بوی دارم میام پیشت عشقم عکس نوشته دارم میام پیشت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو