loading...

دانلود موزیک درخواستی

  وقتی که نگاهم به نگاهت خیره میشه دوست دارم زمان بایسته واسه همیشه چشمامون ببندیم , بریم تا ته رویا اونجایی که هیچوقت گلی پژمرده نمیشه هرچی غم داری از دل نازکت بگیرم* اگه اشک از چشات جاری بش

حسین بازدید : 41 شنبه 27 مهر 1398

 

وقتی که نگاهم به نگاهت خیره میشه

دوست دارم زمان بایسته واسه همیشه
چشمامون ببندیم , بریم تا ته رویا

اونجایی که هیچوقت گلی پژمرده نمیشه
هرچی غم داری از دل نازکت بگیرم*

اگه اشک از چشات جاری بشه برات بمیرم

 

سر رو شونه هام بذاری و برات بخونم

یاد تو و اسم تو باشه ورد زبونم … مهربونم
آرزوم بی تو محاله , لحظه هام بی تو سوال

بی تو مقصد خیلی دور , راه عشقم بی عبور
من نمیخوام تو خیالم بگمت عاشقت هستم

دوست دارم که راستی راستی حس کنم تورو تو دستم
وقتی که نگاهم به نگاهت خیره میشه

دوست دارم زمان بایسته واسه همیشه
چشمامون ببندیم , بریم تا ته رویا

اونجایی که هیچوقت گلی پژمرده نمیشه
هرچی غم داری از دل نازکت بگیرم

اگه اشک از چشات جاری بشه برات بمیرم
سر رو شونه هام بذاری و برات بخونم

یاد تو و اسم تو باشه ورد زبونم

مهربونم

http://1musix.com/







برچسب ها دانلود آهنگ آرزو دارم رضا صادقی اهنگ ارزو دارم از رضا صادقی دانلود آهنگ آرزو رضا صادقی آکورد آهنگ آرزو رضا صادقی اهنگ ارزوتم ارزو رضا صادقی رضا صادقی آرزو دارم آرزوتم آرزو رضا صادقی بگو ارزوتم ارزو از رضا صادقی دانلود آهنگ آرزو رضا صادقی 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو