loading...

دانلود موزیک درخواستی

  وقتی رفتم تازه تو میفهمی عاشقی چیه میشناسی عشقو بعد من میفهمی عاشقت کیه عاقبت از قصه تو نقش تو غصه ها میشم میرمو پیدام نمی شه تنها مثل خدا میشم وقتی که من عاشق شدم با همه بود و نبود تو خواب و

حسین بازدید : 85 یکشنبه 28 مهر 1398

 

وقتی رفتم تازه تو میفهمی عاشقی چیه
میشناسی عشقو بعد من میفهمی عاشقت کیه
عاقبت از قصه تو نقش تو غصه ها میشم
میرمو پیدام نمی شه تنها مثل خدا میشم
وقتی که من عاشق شدم با همه بود و نبود
تو خواب و تو بیداریام نقش دو تا چشم تو بود
من همه جا کنار تو سایه به سایه کو به کو
آئینه ای که دم به دم با تو نشسته مو به مو
تو جونمی تو عشقمی ، قشنگ ترین بهانه ای
برای زنده بودنم تو بهترین نشونه ای ،
تو بهترین دلیل دل برای بودنم شدی ،
نبودی از تنم جدا تو پاره ی تنم شدی

http://www.lachini.com/

 

پرنده ی قشنگ من اگه بیایی بهار میاد ؛
برای این شکسته دل تو سینه باز قرار میاد ،
ستاره ها پایین میان دوباره باز سحر میشه
از آسمون و از زمین به من میگن که یار میاد
وقتی که من عاشق شدم با همه بود و نبود
تو خواب و تو بیداریام نقش دو تا چشم تو بود
من همه جا کنار تو سایه به سایه کو به کو
آئینه ای که دم به دم با تو نشسته مو به مو
تو جونمی تو عشقمی ، قشنگ ترین بهانه ای
برای زنده بودنم تو بهترین نشونه ای ،
تو بهترین دلیل دل برای بودنم شدی ،
نبودی از تنم جدا تو پاره تنم شدی







برچسب ها متن آهنگ بیژن مرتضوی پرنده قشنگ من دانلود آهنگ وقتی که من عاشق شدم بیژن آهنگ وقتی که من عاشق شدم بیژن مرتضوی اهنگ وقتی که رفتم تازه تو میفهمی عاشقی چیه دانلود آهنگ افغانی وقتی که من عاشق شدم اهنگ بیژن مرتضوی وقتی که رفتم تازه تو عاشقی چیه بیژن مرتضوی دانلود آهنگ بهار بیژن مرتضوی وقتی که من عاشق شدم علیرضا قربانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو