loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ کاشکی برگردی بد جوری عاشقم کردی,    دانلود آهنگ عاشقت بود مهدی جهانی,    دانلود آهنگ آرامش مهدی جهانی,    دانلود اهنگ جدید

حسین بازدید : 29 دوشنبه 29 مهر 1398


,    دانلود اهنگ کاشکی برگردی بد جوری عاشقم کردی
,    دانلود آهنگ عاشقت بود مهدی جهانی
,    دانلود آهنگ آرامش مهدی جهانی
,    دانلود اهنگ جدید مهدی جهانی
,    اهنگ سنتی مهدی جهانی
,    دانلود رایگان آهنگ اگه بودی مهدی جهانی
,    دانلود آهنگ فریاد مهدی جهانی
,    اهنگ جدید مهدی جهانی علیشمس
,    دانلود آهنگ های مهدی جهانی و علیشمس پاپ موزیک

,   

https://www.jenabmusic.com/85716/music-asheghet-bood.html

عاشقت بود اونکه تنها مونده بی تو ندیدی دلواپسیمو کجا بردی زندگیمو

هر شب این شهر تورو یاد من میاره پشت این پنجره هر شب ی نفر تا صبح بیداره

سادهع بودم که به تکیه میکردم نمیدونستم که آخر با چشم خیس برمیگردم

ای بدی با من اما من دلتنگتم باز میخوام که دوباره عمرم کنارتو بشه آغاز

کاشکی که برگردی بدجوری عاشقم کردی تو که یک عمرو با من زندگی کردی

 کاشکی که برگردی بدجوری عاشقم کردی تو که یک عمرو با من زندگی کردی

بی تو این شهر حس اون روز ارو داره دلتنگی برام میاره این شبای بی ستاره

وقته رفتن گفتی زودی برمیگردم من فراموشت نکردم من ی کوه پر دردم

خالی کردم بغضمو توی خیابون کنار خاطره هامون خستم از پاییز و بارون

کاشکی که برگردی بدجوری عاشقم کردی تو که یک عمرو با من زندگی کردی

ای کاشکی که برگردی بدجوری عاشقم کردی تو که یک عمرو با من زندگی کردی

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ کاشکی برگردی بد جوری عاشقم کردی دانلود آهنگ عاشقت بود مهدی جهانی دانلود آهنگ آرامش مهدی جهانی دانلود اهنگ جدید مهدی جهانی اهنگ سنتی مهدی جهانی دانلود رایگان آهنگ اگه بودی مهدی جهانی دانلود آهنگ فریاد مهدی جهانی اهنگ جدید مهدی جهانی علیشمس دانلود آهنگ های مهدی جهانی و علیشمس پاپ موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو