loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ الیاس شیرزاد دلمو برد,    دانلود آهنگ دلمو برد سرمو برد ریمیکس,    دانلود اهنگ قدیمی دلمو برد سرمو برد,    ریمیکس آهنگ دلمو

حسین بازدید : 103 سه شنبه 30 مهر 1398


,    دانلود اهنگ الیاس شیرزاد دلمو برد
,    دانلود آهنگ دلمو برد سرمو برد ریمیکس
,    دانلود اهنگ قدیمی دلمو برد سرمو برد
,    ریمیکس آهنگ دلمو برد سرمو برد
,    دانلود اهنگ ریمیکس دلمو برد پارسا چیلیک
,    دانلود آلبوم جدید پارسا چیلیک و فواد چیلیک با نام دلمو برد سرمو برد
,    اهنگ شاد دلموبرد
,    دانلود البوم دلمو برد پارسا چیلیک
,    اهنگ من واسه اون میمردم اونم منو قال گذاشت

 

https://www.bibakmusic.com/50436/music-parsa-chilick-and-foad-chilick-delamo-bord-saramo-bord.html

 

اینهمه دلشکوندمو جوونی کردم

باز به خیالم هنره عین یه مردم

میبردمو میبریدم دل جلو روم بود

کل کلو کل خوابوندمو من آرزوم بود

آخریا دل به دل یکی سپردم

جوری که نفهمه داشتم از عشقش میمردم

اما یواش یواش اومد دست منو خوند

بند دلم شد با نگاهش منو ترسوند

دلمو برد سرمو برد

دلمو برد سرمو برد

دلمو برد سرمو برد

دلمو برد سرمو برد

از عشق اون میمردم وقتی که گول میخوردم

منکه شدم آواره بی عشق و بی ستاره

حالا این دفعه راستی راستی باز میخورم یه دستی

hala indafe rasti rasti baz mikhoram ye dasti

دل میزنم به دریا راه دلم رو بستی آخه راه دلم رو بست

del mizanam be darya rahe delam ro basti akhe rahe delam ro basti

ترانه آهنگ دلمو برد سرمو برد از پارسا چیلیک و فواد چیلیک

دلمو برد سرمو برد

دلمو برد سرمو برد

دلمو برد سرمو برد

دلمو برد سرمو برد

از عشق اون میمردم وقتی که گول میخوردم

منکه شدم آواره بی عشق و بی ستاره

حالا این دفعه راستی راستی باز میخورم یه دستی

hala indafe rasti rasti baz mikhoram ye dasti

دل میزنم به دریا راه دلم رو بستی آخه راه دلم رو بست

del mizanam be darya rahe delam ro basti akhe rahe delam ro basti







برچسب ها دانلود اهنگ الیاس شیرزاد دلمو برد دانلود آهنگ دلمو برد سرمو برد ریمیکس دانلود اهنگ قدیمی دلمو برد سرمو برد ریمیکس آهنگ دلمو برد سرمو برد دانلود اهنگ ریمیکس دلمو برد پارسا چیلیک دانلود آلبوم جدید پارسا چیلیک و فواد چیلیک با نام دلمو برد سرمو برد اهنگ شاد دلموبرد دانلود البوم دلمو برد پارسا چیلیک اهنگ من واسه اون میمردم اونم منو قال گذاشت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو