loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ سر مزارم از مجید خراطها,    دانلود آهنگ وحید خراطها گلو پرپر میکنم سر مزارت,    اهنگ گلو پرپر میکنم سر مزارت با صدای دختر,  &nbs

حسین بازدید : 222 چهارشنبه 01 آبان 1398


,    دانلود اهنگ سر مزارم از مجید خراطها
,    دانلود آهنگ وحید خراطها گلو پرپر میکنم سر مزارت
,    اهنگ گلو پرپر میکنم سر مزارت با صدای دختر
,    دانلود اهنگ به زیر خاکم از مجید خراطها
,    دانلود اهنگ گل و پرپر میکنم سر مزارت مرتضی سرمدی
,    متن آهنگ پاییز مجید خراطها
,    دانلود آهنگ پاییز غریب وبی رحم
,    اهنگ مجید خراطها گل پرپر میکنم سر مزارت
,    دانلود اهنگ گل و پرپر میکنم سر مزارت تا ابد بارونیه چشمای یارت

,   

https://www.bibakmusic.com/8694/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AC%DB%8C%D8%AF-%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%B7%D9%87%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%B2.html

متن آهنگ پاییز از مجید خراطها

رفتی حالا به کی بگم خیلی دلم تنگه برات میخوام یه بار ببینمت سر بذارم رو شونه هات

دوست داشتم با گلای سرخ می اومدم به دیدنت نه اینکه با رخت سیاه چشمای سرخ ببنمت

Dost dastam ba golaye sorkh miomadam be didaney

Na inke ba rakhte siyah cheshmaye sorkh bebinamet

گل و پر پر میکنم سر مزارت تا ابد بارونی چشمای یارت

Golo par par mikonam sare mazaret ta abad barooni cheshmaye yaret

ترانه آهنگ پاییز از مجید خراطها

رفتی افسوس گل من تو در دل خاک از تو یادگاریه چشمای نمناک

پاییز غریب و بی رحم اون همه برگ مگه کم بود گل منو چرا چیدی گل من دنیای من بود

گلم و ازم گرفتی تک و تنها زیر بارون حالا که نیستی کنارم میذارم سر به بیابون

هنوزم بارون میباره تو میای انگار کنارم خودتم بهتر میدونی

دوست داشتم با گلای سرخ می اومدم به دیدنت نه اینکه با رخت سیاه چشمای سرخ ببنمت

Dost dastam ba golaye sorkh miomadam be didaney

Na inke ba rakhte siyah cheshmaye sorkh bebinamet

گل و پر پر میکنم سر مزارت تا ابد بارونی چشمای یارت

Golo par par mikonam sare mazaret ta abad barooni cheshmaye yaret







برچسب ها دانلود اهنگ سر مزارم از مجید خراطها دانلود آهنگ وحید خراطها گلو پرپر میکنم سر مزارت اهنگ گلو پرپر میکنم سر مزارت با صدای دختر دانلود اهنگ به زیر خاکم از مجید خراطها دانلود اهنگ گل و پرپر میکنم سر مزارت مرتضی سرمدی متن آهنگ پاییز مجید خراطها دانلود آهنگ پاییز غریب وبی رحم اهنگ مجید خراطها گل پرپر میکنم سر مزارت دانلود اهنگ گل و پرپر میکنم سر مزارت تا ابد بارونیه چشمای یارت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو