loading...

دانلود موزیک درخواستی

کجایی عزیــــزم ببینی کــه تنهــــام کجایی ببینی چـــه تاریکـه شبهـــام چی شد تو نگات کسه دیگـه ای بود کجایی که بعدت تو غم همـــدمم بود نگاهم هنـــوزم تو حسرت نگــاهت بیا تا بریـــزم اشکــــامو ب

حسین بازدید : 35 پنجشنبه 02 آبان 1398

کجایی عزیــــزم ببینی کــه تنهــــام

کجایی ببینی چـــه تاریکـه شبهـــام

چی شد تو نگات کسه دیگـه ای بود

کجایی که بعدت تو غم همـــدمم بود

نگاهم هنـــوزم تو حسرت نگــاهت

بیا تا بریـــزم اشکــــامو براهـــــت

 

کجایــــی گل من تو رفتــــی میدونم

دلم تنگــه واســـــه تـو نامهربــــونم

آهنگ دلم رو شکست از امیر منتظری

بـدون تا ابد تو قلب منی

ولــــی باز چه ســـاده دلو میشکنی

اونی که پراشــــو بستــــو نشسـت

چه ساده پریــــدو دلم رو شکســت

 

آهنگ دلم رو شکست از امیر منتظری

نبودی ببینـــی چــــی اومد سر من

کجایــی ببینــی شکستــــه پـــر من

پریـــدی چه ســـاده تو تنهــا نذارم

میدونــــی که نای پریـــدن نـــدارم

پر مـــن شکستــــه نکن نا امیــــدم

بدون بعد چشمات خوشی روندیدم

چه شبها به یــادت نشستم میـدونی

بسه گریه زاری تـــو نامهـــربونی

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

http://nakaman.org/







برچسب ها دانلود آهنگ جدید مجید خراطها دلم رو شکست کد آهنگ پیشواز مجید خراطها دلم رو شکست دانلود آهنگ مجید خراطها دلم رو شکست مجید خراطها دلم رو شکست موزیک ویدیو مجید خراطها دلم رو شکست دانلود اهنگ قدیمی مجید خراطها دلم رو شکست دانلود آهنگ جدید مجید خراطها دلم رو شکست با لینک مستقیم دانلود موزیک مجید خراطها دلم رو شکست تکست آهنگ مجید خراطها دلم رو شکست دانلود آلبوم مجید خراطها دلم رو شکست آلبوم مجید خراطها دلم رو شکست متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام مجید خراطها دلم رو شکست دانلود آهنگ با کیفبت اصلی مجید خراطها دلم رو شکست متن آهنگ مجید خراطها دلم رو شکست دانلود ریمیکس مجید خراطها دلم رو شکست اهنگ خام مجید خراطها دلم رو شکست دانلود آهنگ mp3 مجید خراطها دلم رو شکست دانلود آهنگ زیبای مجید خراطها دلم رو شکست دانلود ترانه مجید خراطها دلم رو شکست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو