loading...

دانلود موزیک درخواستی

X دانلود اهنگ اشکای قشنگتو پاک کنو گریه نکن X دانلود اهنگ جلو هیشکی گریه نکن اشکاتو ببینه X دانلود اهنگ جلو هیشکی گریه نکن اشکاتو ببینه کی مثل من پا اشکات میشینه X دانلود اهنگ اگه

حسین بازدید : 49 یکشنبه 05 آبان 1398
X دانلود اهنگ اشکای قشنگتو پاک کنو گریه نکن X دانلود اهنگ جلو هیشکی گریه نکن اشکاتو ببینه X دانلود اهنگ جلو هیشکی گریه نکن اشکاتو ببینه کی مثل من پا اشکات میشینه X دانلود اهنگ اگه میتونی گریه نکن X دانلود اهنگ بغض از ایمان غلامی X دانلود اهنگ ایمان غلامی گریه نکن X جلو هیشکی گریه نکن اشکاتو ببینه کی مثل من پای اشکات میشینه X ایمان غلامی گریه میکنم X اهنگ گریه نکن

http://pop-music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%BA%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%DA%AF%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D9%86%DA%A9%D9%86

گریه نکن بذا سر روی شونه هات بذارم
گریه نکن من که طاقت دیدن اشکو ندارم
حرفای تو می مونه توی قلب من همیشه
تقدیر ما بود بین ما دوتا جدایی باشه
گریه نکن گریه نکن

می میرم یه روزی اگه چشمای من دیگه تو رو نبینه
اشکاتو پاک کن ببین حال منو داره گریه م می گیره
گریه نکن می دونم برم از غم و غصه می میری
اشکاتو پاک کن می دونم توام از عشق خیری ندیدی

بیا عزیزم سرتو بالا نگهدار
راهی نمونده خدانگهدار
آخه عزیزم قسمت همینه
چشمای خیسم تو رو نبینه

می میرم یه روزی اگه چشمای من دیگه تو رو نبینه
اشکاتو پاک کن ببین حال منو داره گریه م می گیره
گریه نکن می دونم برم از غم و غصه می میری
اشکاتو پاک کن می دونم توام از عشق خیری ندیدی

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود آهنگ ایمان غلامی بنام گریه نکن







برچسب ها دانلود اهنگ اشکای قشنگتو پاک کنو گریه نکن دانلود اهنگ جلو هیشکی گریه نکن اشکاتو ببینه دانلود اهنگ جلو هیشکی گریه نکن اشکاتو ببینه کی مثل من پا اشکات میشینه دانلود اهنگ اگه میتونی گریه نکن دانلود اهنگ بغض از ایمان غلامی دانلود اهنگ ایمان غلامی گریه نکن جلو هیشکی گریه نکن اشکاتو ببینه کی مثل من پای اشکات میشینه ایمان غلامی گریه میکنم اهنگ گریه نکن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو