loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    کد اهنگ پیشواز بخواب دنیا مهدی جهانی,    کد اهنگ پیشواز بخواب دنیا مهدی جهانی همراه اول,    کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی بخواب دنیا,  &nbs

حسین بازدید : 17 دوشنبه 06 آبان 1398


,    کد اهنگ پیشواز بخواب دنیا مهدی جهانی
,    کد اهنگ پیشواز بخواب دنیا مهدی جهانی همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی بخواب دنیا
,    اهنگ پیشواز همراه اول مهدی جهانی بخواب دنیا
,    کد پیشواز ایرانسل مهدی جهانی بخواب دنیا
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل بخواب دنیا از مهدی جهانی
,    کد پیشواز مهدی جهانی بخواب دنیا
,    کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی بخواب دنیا پخش انلاین
,    کد پیشواز ایرانسل بخواب دنیا
,   
,   

 

 

دست من نیست اگه
انقد دلم هواتو داره
اگه نمیتونه تنهات بذاره
تو که خوب میدونی نداره چاره
دست من نیست اگه بارون میاد یادت میوفتم به کسی از تو من چیزی نگفتم
اگه دستات بیاد باز میشه مشتم
بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره دل بی کس من یاری نداره
دل من میل دلداری نداره نداره
بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره دل بی کس من یاری نداره
دل من میل دلداری نداره نداره
خود تو دادی تنهاییو یادم نشست روی دلم غصه ی عالم
مگه میشه نریزه اشک آدم
مگه میشه که من یادت نباشم دیگه این دل بلد نمیشه راهشم
یه جوری زخم زدی نمیشه پاشم
بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره دل بی کس من یاری نداره
دل من میل دلداری نداره نداره
بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره دل بی کس من یاری نداره
دل من میل دلداری نداره نداره

 

 

,    کد اهنگ پیشواز بخواب دنیا مهدی جهانی - بزودی







برچسب ها کد اهنگ پیشواز بخواب دنیا مهدی جهانی کد اهنگ پیشواز بخواب دنیا مهدی جهانی همراه اول کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی بخواب دنیا اهنگ پیشواز همراه اول مهدی جهانی بخواب دنیا کد پیشواز ایرانسل مهدی جهانی بخواب دنیا کد اهنگ پیشواز ایرانسل بخواب دنیا از مهدی جهانی کد پیشواز مهدی جهانی بخواب دنیا کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی بخواب دنیا پخش انلاین کد پیشواز ایرانسل بخواب دنیا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو