loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ جز تو کی میتونه اروم کنه منو,    دانلود اهنگ کی جز تو میتونه,    ریمیکس اهنگ محکوم کامران مولایی,    دانلود اهنگ ریمیکس کام

حسین بازدید : 23 پنجشنبه 09 آبان 1398


,    دانلود اهنگ جز تو کی میتونه اروم کنه منو
,    دانلود اهنگ کی جز تو میتونه
,    ریمیکس اهنگ محکوم کامران مولایی
,    دانلود اهنگ ریمیکس کامران مولایی محکوم
,    دانلودآهنگ کامران مولایی به نام محکوم
,    کامران مولایی محکوم mp3
,    کد اهنگ پیشواز محکوم کامران مولایی
,    متن آهنگ محکوم کامران مولایی
,    دانلود آهنگ کامران مولایی عشق من
,   

 

همیشه تو نگات یه حس اشناست

واسه من از همه حساب تو جداست

وقتی که با منی دنیا تو دستمه

همین که تو با من بمونی بسمه

از تو چشمای من چشماتو برندار

که من تنها تو رو می خوام دیوونه وار

وقتی که با منی

جز تو کی می تونه آروم کنه منو

یا اینکه با نگاش محکوم کنه منو

کی جز تو میتونه نفس بشه برام

وقتی که من بدم اون خوب باشه باهام

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی به نام محکوم

♫♫♫

وقتی که با توام آرومه لحظه هام

دست خودم که نیست خیلی تو رو می خوام

نمیشه باورم که تو کنارمی

تو هم بهم بگو که بی قرارمی

این لحظه حال من پیش تو بهتره

من عاشق توام این حرف آخره

جز تو کی می تونه آروم کنه منو

یا اینکه با نگاش محکوم کنه منو

کی جز تو میتونه نفس بشه برام

وقتی که من بدم اون خوب باشه باهام

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

https://nicmusic.net/







برچسب ها دانلود اهنگ جز تو کی میتونه اروم کنه منو دانلود اهنگ کی جز تو میتونه ریمیکس اهنگ محکوم کامران مولایی دانلود اهنگ ریمیکس کامران مولایی محکوم دانلودآهنگ کامران مولایی به نام محکوم کامران مولایی محکوم mp3 کد اهنگ پیشواز محکوم کامران مولایی متن آهنگ محکوم کامران مولایی دانلود آهنگ کامران مولایی عشق من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو