loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ بی تو دوباره عاشق نمیشم با لینک مستقیم,    آهنگ بی تو دوباره عاشق نمیشم سید محمد نجات,    آهنگ بی تو دوباره عاشق نمیشم آپارات,  

حسین بازدید : 17 پنجشنبه 09 آبان 1398



,    دانلود آهنگ بی تو دوباره عاشق نمیشم با لینک مستقیم
,    آهنگ بی تو دوباره عاشق نمیشم سید محمد نجات
,    آهنگ بی تو دوباره عاشق نمیشم آپارات
,    آهنگ بی تو دوباره عاشق نمیشم کامل
,    دانلود کلیپ بی تو دوباره عاشق نمیشم
,    دانلود آهنگ بی تو دوباره عاشق نمیشم من با نفسهات دیوونه میشم
,    بی تو دوباره عاشق نمیشم تصویری
,    اهنگ محسن ابراهیم زاده دوست دارم تو رو بی اندازه
,    دانلود بی تو دوباره عاشق نمیشم
,   

http://www.myfaza2music.net/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85/

بی تو دوباره عاشق نمیشم
من با نفسهات دیوونه میشم
میخوام دوباره دورت بگردم
مثل تو دیگه پیدا نکردم
حرف تو باشه حرفی ندارم
خوبه دوباره هستی کنارم
دوست دارم جمله ای شیرینه
تو که میگی به دلم میشینه
دوست دارم تو رو بی اندازه
دلم به دوست داشتن تو می نازه
دوست دارم جمله ای شیرینه
تو که میگی به دلم میشینه
دوست دارم تو رو بی اندازه
دلم به دوست داشتن تو می نازه
بی تو دوباره عاشق نمیشم
من با نفسهات دیوونه میشم
میخوام دوباره دورت بگردم
مثل تو دیگه پیدا نکردم
حرف تو باشه حرفی ندارم
خوبه دوباره هستی کنارم
دوست دارم جمله ای شیرینه
تو که میگی به دلم میشینه
دوست دارم تو رو بی اندازه
دلم به دوست داشتن تو می نازه
دوست دارم جمله ای شیرینه
تو که میگی به دلم میشینه
دوست دارم تو رو بی اندازه
دلم به دوست داشتن تو می نازه







برچسب ها دانلود آهنگ بی تو دوباره عاشق نمیشم با لینک مستقیم آهنگ بی تو دوباره عاشق نمیشم سید محمد نجات آهنگ بی تو دوباره عاشق نمیشم آپارات آهنگ بی تو دوباره عاشق نمیشم کامل دانلود کلیپ بی تو دوباره عاشق نمیشم دانلود آهنگ بی تو دوباره عاشق نمیشم من با نفسهات دیوونه میشم بی تو دوباره عاشق نمیشم تصویری اهنگ محسن ابراهیم زاده دوست دارم تو رو بی اندازه دانلود بی تو دوباره عاشق نمیشم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو