loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ خودم خرابش میکنم یاشار خسروی,    دانلود اهنگ خودم خرابش میکنم از علی خدابنده,    دانلود اهنگ خودم خرابش میکنم سر راه ع

حسین بازدید : 23 دوشنبه 13 آبان 1398


,   
,    دانلود اهنگ خودم خرابش میکنم یاشار خسروی
,    دانلود اهنگ خودم خرابش میکنم از علی خدابنده
,    دانلود اهنگ خودم خرابش میکنم سر راه عشقمون هرچی سده
,    آهنگ های علی خدابنده
,    دانلود آهنگ های یاشار خسروی
,    دانلود آهنگ یاشار خسروی به نام مخاطب خاص
,    دانلود آهنگ یاشار خسروی چشای تو
,   

 

متن آهنگ خرابش میکنم علی خدابنده

●—♩–♪♫♫♪—♩–●
هوا داره آروم آروم روشن میشه –
شبم با تو صبح شده –
چشای من خیره به تو و دلبریاتو
رو تو قفل شده –
«—♩—»
یه کاری کردی در دلم به جز تو ♩
رو همه بسته شه
دست خودم نیست نمیتونم اصن کسی ♩
بهت وابسته شه ♩
«—♩—»
تو که میکشی منو میبری دلمو –
زخم رو بالمو کی ببنده پس
بعد رفتنت اگه نباشی –
از ته دلش کی بخنده پس
«—♩—»
خودم خرابش میکنم ، سر راه عشقمون هر چی سده ♩
باید بهت ثابت کنم ، عشقم بهت بیش از حده
خودم خرابش میکنم ، سر راه عشقمون هر چی سده ♩
باید بهت ثابت کنم ، عشقم بهت بیش از حده

دانلود آهنگ جدید خرابش میکنم با لینک مستقیم

میبینمت هر بار مث بار اول –
شوق توی چشمام نمیره که از دست
هر ثانیه بی تو خسته کنندس –
بدون تو بی شک میرسم به بن بست
«—♩—»
بی تو میگیره دلمو با تو آروم ذهنمو ♩
آرومه فکرمو ، آروم ذهنمو ♩
«—♩—»
خودم خرابش میکنم ، سر راه عشقمون هر چی سده
باید بهت ثابت کنم ، عشقم بهت بیش از حده –
خودم خرابش میکنم ، سر راه عشقمون هر چی سده
باید بهت ثابت کنم ، عشقم بهت بیش از حده –

 

https://musiceman.com/علی-خدابنده-خرابش-میکنم

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود اهنگ خودم خرابش میکنم یاشار خسروی دانلود اهنگ خودم خرابش میکنم از علی خدابنده دانلود اهنگ خودم خرابش میکنم سر راه عشقمون هرچی سده آهنگ های علی خدابنده دانلود آهنگ های یاشار خسروی دانلود آهنگ یاشار خسروی به نام مخاطب خاص دانلود آهنگ یاشار خسروی چشای تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو