loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ یاشار دیوونگی با تو,    اهنگ دیوونگی با تو از یاشار اپارات,    دانلود اهنگ دیوونگی با تو از یاشار خلیق,  &nb

حسین بازدید : 37 دوشنبه 13 آبان 1398



,   
,    دانلود اهنگ یاشار دیوونگی با تو
,    اهنگ دیوونگی با تو از یاشار اپارات
,    دانلود اهنگ دیوونگی با تو از یاشار خلیق
,    دانلود اهنگ حال خوبیه دیوونگی با تو چقد دوست دارم دیوونگیاتو
,    آهنگ حال خوبیه دیوونگی با تو
,    چقدر خوبه دیوونگی با تو یاشار
,    دانلود آهنگ دیوونگی با تو امین رستمی ۳۲۰
,    دانلود آهنگ امین رستمی دیوونگی با تو
,    متن اهنگ امین رستمی دیوونگی با تو
,   
,   
,   

https://www.jenabmusic.com

متن آهنگ جدید امین رستمی دیوونگی با تو

دنیامون آرومه چشمات رو به رومه

کی چشماش مثله تو اینقدر معصومه

وقتایی که دلگیرم دو تا دستتو میگیرم

من زندم چون واسه چشمات میمیرم

از تو چشمام میخونی طب عشقو به آسونی

دردامو از همه بهتر میدونی

فقط با تو میخوام پر میشه هوایه چشمام

تویی تنها نقطه روشنه این روزام

حال خوبیه دیوونگی با تو چقدر دوس دارم دیوونگیاتو

حاله ما دو تا همینه همیشه هیشکی مثل ما دیوونه نمیشه

آره زندگی کنار تو خوبه خوبه حالمو دله من میکوبه

باید آسمون همیشه بهاره آره عاشقی دیوونگی داره

شعر آهنگ جدید امین رستمی دیوونگی با تو

دوست دارم دارم دلو به دله تو میسپارم

تنها بودم تنها حالا تو رو تو دلم دارم

دو تا عاشق مثه هم دو تا دیوونه ی بی آزار

حالشون خوبه بی دلیل دو تا دیوونه دو تا بیمار

حال خوبیه دیوونگی با تو چقدر دوس دارم دیوونگیاتو

حاله ما دو تا همینه همیشه هیشکی مثل ما دیوونه نمیشه

آره زندگی کنار تو خوبه خوبه حالمو دله من میکوبه

باید آسمون همیشه بهاره آره عاشقی دیوونگی داره

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ یاشار دیوونگی با تو اهنگ دیوونگی با تو از یاشار اپارات دانلود اهنگ دیوونگی با تو از یاشار خلیق دانلود اهنگ حال خوبیه دیوونگی با تو چقد دوست دارم دیوونگیاتو آهنگ حال خوبیه دیوونگی با تو چقدر خوبه دیوونگی با تو یاشار دانلود آهنگ دیوونگی با تو امین رستمی ۳۲۰ دانلود آهنگ امین رستمی دیوونگی با تو متن اهنگ امین رستمی دیوونگی با تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو